Petrol pe lia
RAAZ-DR.Meri BIWI Ne Petrol Pi Liya He Or bhag
Rahi He
DR-Tension Mat Lo
Jub Petrol Khatam Ho Jayega To Wo Aa Jayegi
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 815 views
Similar Jokes
Pupil (on phone) : My son has a bad cold and won't be able to come to school today.
School Secretary: Who is this?
Pupil: This is my father speaking!
by Pak101.com (few years ago!)
A Doctor and an Engineer love the same girl.
The Doctor gives the girl rose everyday . . .
while the Engineer gives an apple to the girl everyday . . .
Doctor confused and ask the engineer : WHy ?
.
.
.
.
.
.
.
Engineer : An apple a day, keeps the Doctor away
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, lao chabi tala main khol deta hoon
Aur phir sharabee ne kaha, Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi apne aap me kehta hu ja raha tha ki aisi zindagi se toh maut aachi.
Achanak Yamdoot aa gaya aur bola “Tumhari jaan lene ka hukm hai”
Aadmi : Lo batao, aab insaan mazaak bhi nahi kar sakta hai kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Was Kissing A Girl Inside A Car.
Police:Kya Kr Rhe Ho?
Pathan:Nazar Nhi Aa Rha?
Police:Meri Bari Kb Ae Gi?
Pathan:Is Larki K Baad.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ne Ek Din Santa Se Puchha Pappu: “Daddy Aapki Love Marrige Hui Thhi Na?” Santa Hairan Ho Gaya Aur Pucha: “Haan Be, Par Tujhe Kaisi Pata?” Pappu: “Kyunki Aapni Shadi Or Meri Date Of Birth Mein Sirf 4 Months Ka Farq Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
A Lady Was Kissing A Lion Inside A Cage In Circus Ring Master:
“Anyone Can Do It?”
Sardar: Main Aata Hoon Lekin Pehle Lion Ko Hatao
by Pak101.com (few years ago!)
KG girl & boy..
.
.
Boy:"Can i kiss ur hand...
.
.
Girl:"why ?? Are my lips poisonous.. ??
.
.
.
.
Boy:"ale mai to pogo dekhta hu,
ye to HBO dekh ke aai hai..:p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer :Give Me The Opposite Words
Banta: Ok Interviewer :
Made In India
Banta :
Destroyed In Pakistan!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Pathan: 10 Fruits k Naam Batao?
Pathan:
5 Amrood
5 Aanar. :-)
by Pak101.com (few years ago!)