A Doctor and an Engineer
A Doctor and an Engineer love the same girl.
The Doctor gives the girl rose everyday . . .
while the Engineer gives an apple to the girl everyday . . .
Doctor confused and ask the engineer : WHy ?
.
.
.
.
.
.
.
Engineer : An apple a day, keeps the Doctor away
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Pathan: What are you doing now a days
Friend: I’m doing my FSc.
Pathan: Do whatever you did, but you should keep
your study ahead.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Ne 1 Ghar me Chor¡ K¡,
Sab Kch Lutne K Bad Jayenamaz B Utha L¡.
Malik Bola Ye Jaynamaz To Chor Jao
Pathan: Khocha Hm Tum Ko Kia Kafir Nazar Ata he.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Biwi (shohar se): Mai ghar chor kar ja rahi hun.
Husband (ghusse se): Jaan choro.
Biwi: Yeh aap ki Jaan kehne ki aadat bhi naa mujhe hamesha rok leti hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek admi kay pass two parrots hotay hain.ek parrot ahr waqt sajday main rahta hai aur dosera parrot tasbi patrta rahta hai.iss admi kay hamsay kay pass ek female parrot hoti hai JO BOHAT HI SHARARTI HOTI HAI.har waqt kisi ko tang karti rahti hai.Female parrot wala admi apnay hamsay say kahta hai kah aap mera parrot apnay parrots kay pass rakh lain taikah woh bhi aap kay parrots ki tarah sharif ho ay .Woh kahta hai kah theak hai.lehaza male parrots wala admi female parrot ko apnay ghar lay ata hai .woh female parrot ko male parrot kay cage main rakh deta hai.jaisay hi male parrots female parrot ko dekhta hai jo tasbih parta rahta hai woh apni tasbi door phank kar sajday paray huay parrot say kahta hai uth yaar apni dua qabool hoo gai hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan & Uski B.V Riksha Me Aakar Bethe,
Driver Ne Shesha Set Kia,
Pathan Chillaya Bola:
Tum Hamara B.V Ko Dekhta Hay!
Tum Peechay Betho Riksha Hum Chalaiga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek admi Coffee Shop pr gaya aur coffee ka order diya.
Waiter order lekar gaya Aur door ja kr kuch ishara krne laga.
Thori der baad usne BiLL la kr rkh diya.
Pathan Admi: Ye kya! Meri coffee kahan hai?
Pathan Waiter: Samajhdaar k liye ishaara hi COFFEE hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
SANTA:Lalaji dettol soap hai,
Lala:ha,
santa:acha vala hai,Lala:ha,
Santa: achi quality ka hai,
Lala:ha bhai ha,
Santa: thik hai hath dhokr 1kg aata do.
by Pak101.com (few years ago!)
Qudrat Ne
Aurat ko Haseen Banaya.. !!!
Khubsurti Di..
Hirni Si Aankhein..
Resham Se Baal..
Gulab K Pankhriyon Se Hont..
Pyaar Bhra Dil Diya..
Phir Zaban Di:
Aur Sub Satya-Naas Ho Gaya :p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tajmahal ko dekh ke bola Shahajahan ka pota,
.
.
.
Aaj hamara bhi bank balance hota
.
.
.
.
.
agar Daddu aashiq na hota..
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?
Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?
: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya
Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.
by Pak101.com (few years ago!)