Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.
Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.
Train ka Driver jo ke Pathan tha,
Us se Poocha ke tumne Train Patri se kiu Utarai??
Pathan: O yaara aik banda samnay aa gaya tha to brake marne ka time nahi tha.
Hamara Assistant ne bola ke is ke oper char ha do.
Wakeel: Phir?
Pathan: Bas woh banda Patri se utar gaya..!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Fakeer: 1 Rupia dede Baba
Aadmi:
Sharam Nai Ati itnay hattay kattay khubsurat
nojawan ho k bheek mangtay ho
fakeer:Acha pher apni behan ka rishta day de.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st Pathan:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye ?
2nd Pathan:
O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar Hai Aadmi So Jaye..
by Mohammad Ali (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Ek chuha shrab k drum me gir
gya,
.
.
.
.
.
bahar nikal kar mast hokar sath
mai soye hui Billi ki puchh pe
pao rakh kr bola:"
.
.
.
.
.
.
.
UTH MUNNI, CHULBUL PANDEY TERA DANCE DEKHNE AAYA
HAI":p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)
Dulha on Wedding asks from Dulhan, do you have any boy friend before marriage?
Dulhan become silent
.
Dulha: main is khamoshi ko kia samjhoon?
.
.
Dulhan: kameeney ruk jaa... ginney to de.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek baar santa ko nakli bidi pite dekh banta bola: Yaar, bidi se dhua kyun nahi nikal raha?
Santa: Are bewkuf, dhua kaha se aayega, ye CNG bidi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bacha mummy se pitne k baad,
Papa kabhi aap jungle gaye ho ?
Papa- Nahi beta
Bacha- Phir aap itna khofnaak item kahan se pakad laye
by Pak101.com (few years ago!)
Aik kanjoos k ghar ko aag lag gai wo ghar ko bacha nai saka
pata hai kiun?
;->
kiun k wo pori raat fire-brigade ko miss calen deta raha
by Sabir shah (few years ago!)
One Boy to Waiter: Hum Yahan Nahi Rahenge, Humare Paise Wapis Karo,
Itna Chhota Kamra Aur Bas Ek Stool,
Tumne Hume Bewkoof Samajh
Rakha Hai Kya?
Waiter: Sir, Kamrey Mein To Chaliye Ye Lift Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Santa: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”
Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)