Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.

Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.

Train ka Driver jo ke Pathan tha,

Us se Poocha ke tumne Train Patri se kiu Utarai??

Pathan: O yaara aik banda samnay aa gaya tha to brake marne ka time nahi tha.

Hamara Assistant ne bola ke is ke oper char ha do.

Wakeel: Phir?

Pathan: Bas woh banda Patri se utar gaya..!

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 914 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 rupia de de baba

Fakeer: 1 Rupia dede Baba
Aadmi:
Sharam Nai Ati itnay hattay kattay khubsurat
nojawan ho k bheek mangtay ho
fakeer:Acha pher apni behan ka rishta day de.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Neend Ka Intezar

1st Pathan:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye ?

2nd Pathan:
O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar Hai Aadmi So Jaye..

by Mohammad Ali (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb du

pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Ek chuha shrab k drum me gir gya

Ek chuha shrab k drum me gir
gya,
.
.
.
.
.
bahar nikal kar mast hokar sath
mai soye hui Billi ki puchh pe
pao rakh kr bola:"
.
.
.
.
.
.
.
UTH MUNNI, CHULBUL PANDEY TERA DANCE DEKHNE AAYA
HAI":p :O :D

by Pak101.com (few years ago!)
boy after marriage

Dulha on Wedding asks from Dulhan, do you have any boy friend before marriage?

Dulhan become silent
.
Dulha: main is khamoshi ko kia samjhoon?
.
.
Dulhan: kameeney ruk jaa... ginney to de.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek baar santa ko nakli bidi pite

Ek baar santa ko nakli bidi pite dekh banta bola: Yaar, bidi se dhua kyun nahi nikal raha?

Santa: Are bewkuf, dhua kaha se aayega, ye CNG bidi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek bacha mummy se

Ek bacha mummy se pitne k baad,
Papa kabhi aap jungle gaye ho ?

Papa- Nahi beta

Bacha- Phir aap itna khofnaak item kahan se pakad laye

by Pak101.com (few years ago!)
Kanjos ka ghar jal gaya

Aik kanjoos k ghar ko aag lag gai wo ghar ko bacha nai saka

pata hai kiun?

;->

kiun k wo pori raat fire-brigade ko miss calen deta raha

by Sabir shah (few years ago!)
One Boy to Waiter:

One Boy to Waiter: Hum Yahan Nahi Rahenge, Humare Paise Wapis Karo,

Itna Chhota Kamra Aur Bas Ek Stool,

Tumne Hume Bewkoof Samajh
Rakha Hai Kya?
Waiter: Sir, Kamrey Mein To Chaliye Ye Lift Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Hotel Wale Hum Logo Ko Loot Te Ha

Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.

Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.

Waiter: “Aapka Bill Sir”

Santa: “Yeh Lo Mera Card”

Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”

Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook