Kanjos ka ghar jal gaya
Aik kanjoos k ghar ko aag lag gai wo ghar ko bacha nai saka
pata hai kiun?
;->
kiun k wo pori raat fire-brigade ko miss calen deta raha
by Sabir shah (few years ago!) / 839 views
Similar Jokes
Patient: How much to have this tooth pulled?
Dentist: $100.00.
Patient: $100.00 for just a few minutes work?
Dentist: Well, I can extract it very slowly if you like.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne daru pi ke apne apko aaine main dekha or bola isko to kahin dekha hai
Oye ! yaad aaya ye to wahi haramkhor h, jo shadi k album me meri biwi k sath tha..
by Pak101.com (few years ago!)
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Shohar khubsurat tha aur BV kali thi.
Shohar:Hum dono Jannati hen
BV:Kesy?
Shohar:Tm Mujhy dekh kr Shukar ada krti hoOrM Tumhay Dek kar toba krta hun
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy peeke Ghar aaya aur,
Dad se Bachne ke liye 1 badi Book leke Padne Laga....
Dad:- Peeke aya hai...??
...
...Boy:- No Dad..!!
.
.
.
.
.
Dad:- to Suitcase khol ke kya Bak Bak kar raha hai.....!
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ne ek pathan officer
Ko Army se nekal dya
Kyu?
Pathan officer zid kr rha tha k
14 August pr Atom Bomb wala
patakha chalana hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BV sharabi shohr ko theek kerne k liye Kala Libas Pehan kr khari ho gai
Shohar Jhomty howy
Kon ho tum ?
BV:churail
Shrabi:
Hath mila main teri Behan ka Shohr:
by lescol (few years ago!)
Boy: Tujhko Kya Bhejon?
Barish Ki Pehli Boond?
Aasman Ka Sab se Roshan Tara?
Shakh Pe Khila Surkh Gulab?
Muthi Main Qaid Ik Jugnu?
Honton Pe Saji Ek Khuahish?
Ya Aankhon Ka Ik Khuaab?
Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
Mun mai pani ana”
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia
by hearthackervsgirls (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)