pathan to dukandar:give me blackbulb du

pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 852 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Suraksha Week

EK Baar Pinku aur uski puri family car mein ja rahi
thi... Tabhi Police ne car ko roka aur bola: Ye suraksha
week hai. Aap seat belt pahenkar car chala rahe ho
isliye aapko Rs 2500 ka inaam diya jaata hai. Aap is inaam
ka kya karoge? Pinku: Main isse apna driving license banwaoonga. Tabhi uski maa boli: Iski baat ka yakeen mat
karo

Daaru peekar kuch bhi bolta hai. Uske papa neend se jaage
aur police ko dekhke
bole: Mujhe pata tha ki chori ki car mein hum zyada
door nahin ja payenge....

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: tum humko 3 laakh rupey do,

Pathan: tum humko 3 laakh rupey do,
hum tumhay 15 din k bad lotA dega

.
.
(after 15 days)
.
aadmi: Chal khan apna waada pura kar...
.
Pathan: ye ley
.
"LOTA":P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Machcher Ko Maar Daal

Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.

Thodi der bad
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai

Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Technological Mistake

Technological Mistake;
.
.
Late night, boy drops the girl at her home, on the
gate, he puts his hand on the wall n says;
"can I kiss u?
Girl; nhi aj nhi.
Boy; plz?
Girl; no.
Boy; day do na jan?
Girl; no yar abhi nhi.
+
.
This continues for 10 mints,
Then Girl's little brother appears on door,
says;
.
.
.
+
.
.
.
.
.
.
.
.
"papa keh rahy hen, tum isay kiss do ya na do
tmhari marzi.. pr is begairt sy kaho INTERCOM k
button say hath utha ly.
Iski bakwas pura ghar sun raha hai..:P :D ;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Student: Sir my father said

Student: Sir my father said that he will give you a gift of hen.

(Teacher was so happy to hear that) (After 1 week , he asked the student)

Teacher: where is your father”s gift of a hen.
Student: sir hen is quite right now

by Pak101.com (few years ago!)
Love has no age….

Someone Asked Shakespeare:
“U Married A Girl Elder Than U, Why?”

He Showed Him A Calendar N Said
“A Week Has 7 Days;
Can U Say Which Day Is Younger,
Either Sunday Or Saturday ??

So, Love Comes From Heart Not In Age”
Love Has No Age.

-MORAL:
Senior Girls R Also Available For Boys:P

by Mohammad Ali (few years ago!)
Pyar Kya hai

Pyar Kya hai.. ??

P: Phone Karo =Paise ki barbadi

Y: Yaad Karo= Dimag ko tension

A: Azadi Kho Do = Kahin Aur mat dekho

R: Rona Dhona Saho = Kabhi mat hanso..

Toh tension mat lo yaar,

Mat karo Pyar vyaar.. :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
MOM: Beta insan ki jaan kahan sy nikalti hai?

MOM: Beta insan ki jaan kahan sy nikalti hai?
SON: Khirki sy?
MOM: Woh kaisay?
SON:Kal jab aap ny Bel di tou Papa ny sath wali
Aunty sy kaha
" JAAN TUM KHIRKI SY NIKAL JAO".

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Remake of Om Shanti Om dialogue

Remake of Om Shanti Om dialogue
.
.
.
.
.
Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hoti hai
.
.
.
Happys Endings..
.
.
.
Aur agar aisa nhi hota
.
.
.
.
To exam abhi khatam nahi hue, Re-Test abhi baki hai mere dost

by Mazhar Khan (few years ago!)
Police. tum kal subha 5 bje

Police:
Tumhe Kal Subah 5 Baje
Phansi Di Jayegi
Sardar: HA HA HA!
Police: Kyo Hass Rahe Ho?
Sardar: Mein To Subah 8 Baje Utthta Hoon

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook