Rekha- Pehle Mere Pati
Rekha- Pehle Mere Pati Bhaag-Bhaag Kar Meri Har Farmaeesh Poori Karte They
Saheli- Aur Ab.?
Rekha- Ab Farmaeesh Sunte Hi Bhaag Jaate Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1007 views
Similar Jokes
Santa : yaar Biwi ki aadi tedi bate sun sunke mera man aisa karta he, ke use chhat se niche fenk duu :(
par me aisa nahi kar sakta :(
banta : kyo bhai ?? wo jyada hi moti he kya???
Santa : Nahi yaar , Sochta hu ki Agar wo chudeil bach gayi to mera kya hoga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Aaj koi aisi baat kaho, ki main khush bhi ho jaau aur naraz bhi ho jaau . . . .
Husband: Tum meri zindgi ho, aur Lanat hai aisi zindgi par.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Class Me 2 Ladkiya 1 Gori 1 Kali
Kali Gori Se:
Tu Konsi Cream Lagati He?
Gori:Fair & Lovely Or Tum?
Piche Baita Sardar Bola:
Cherry Blosm
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-Whats is d Difference between Personal &
Secret?
Girl-Dear,
U r My Lover.. Thats Personal
& Ur Friend Is Also My Lover..
Thats Secret
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu 2 God: Plz give me 1 bag full of money, a job
and 1 big vehicle full of gals.
God: Bless u!
2day Pappu is a bus conductor of a Girls College.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tution sir: Abey Gadhe Home Work Kyun Nahi Karta Tu?
New Age Student:
Tameez Se Baat Kar Saale,
Customer Se Aise Baat Karte Hain Kya? :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Yeh naya injection
—<‘_’_'_’_'_’]==()
khaas unke liye jo SMS nhi krte,
Iske lagte hi sari knjusi ke keere
maar jayege.
Jab asar krne lage to reply kr dena.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik tha raja
ik thi rani
dono mar gaye khatam kahani
,,
!
!
nechay kya laash dhund rahe ho? Bola na khatam
kahani;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Sardar & his wife filed an application for divorce.
Judge asked :
How will you divide, you have 3 children?
Sardar replied :
Ok! We will apply next year.
by hearthackervsgirls (few years ago!)