Can u think k

Can u think k
"2+5=11"
kaise aye?
Socho-Socho
Nahi maluum?
Thora aur dimag lagao
Abhi bhi nahi?
OK let me tell u k
kaise aye
"GHALTI SE"

by khalid hussain (few years ago!) / 879 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar got a job in AIRTel

Sardar got a job in AIRTel
custmr: Hello my AIRTEL sim loked what 2Do?

Srd: y don take tention remove airtel sim put BSNL,thank u 4caling

by Pak101.com (few years ago!)
Comming sooon

Pathan ka kisi se jhagra ho gaya
pathan ne us ki tasweer le kar qabistan me laga di aur neche likh dia


comming soon.

by Sabir shah (few years ago!)
Can I Play The Piano Once These Are Off?

A doctor has come to see one of his patients in a hospital. The patient has had major surgery to both of his hands.

"Doctor," says the man excitedly and dramatically holds up his heavily bandaged hands. "Will I be able to play the piano when these bandages come off?"

"I don't see why not," replies the doctor.

"That's funny," says the man. "I wasn't able to play it before."

by Pak101.com (few years ago!)
Santa school me hans raha tha,

Santa school me hans raha tha,
1 ladhka bola chup kar
santa:-Q,tum kon ho..?

Ladhka:-main moniter hu
Santa bola:-main CPU hu...Ab bol...

by Pak101.com (few years ago!)
TUM BABY KO KIYA PILAATI HO?

SARDAR BIWI SE: TUM BABY KO KIYA PILAATI HO?
BIWI: DOODH AUR ORANGE JUICE SARDAR: OYE TOONE KABHI BATAAYA NAHIN ORANGE JUICE KIS SIDE SE AATA HAI.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
10 rupiya

Beggar: 10 rupaiya dedo saab. girlfriend ko phone
karni hai.
Saab ka girlfriend: dekho, bhikaari bhi apni
girlfriend ko kitna pyar karta hai.
Beggar: nahi memsaab, use pyar karne ke baad hee
main bhikaari ban gayaa

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa:- Abe Banta tu yaha baitha hai

Santa:- Abe Banta tu yaha baitha hai…

Tere dost ki death ho gai hai… Tu gaya Kyu Nahi????

Banta:- Uss saale ne mujhe bulaya hi nahi

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan


Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?

Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?

Salesman: Hum pathano ko koi cheez nahi baichtey,

Pathan after 1 month clean shave with 3 piece suit: Yeh FRIJ kitnay ka hai?

Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,

After 2 months full angrez ban k gaya: What’s the cost of that FIRIJ

Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,

Pathan gusay mein: Tujhe kaise pata chal jata hai k mein pathan hon?

Salesman: Kyun k yeh FIRIJ nahi “ALMARI” hai.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dusre doctor ke paas

Wife: Sunoji, doctor ne muze aek mahine ke liye aaram karne ke liye kisi hill station pe jane ko kaha hai, ab hum kaha jayenge ?

Husband: Dusre doctor ke paas.......

by Pak101.com (few years ago!)
Presents in the past

Grandfather:
“When I was your age, all I’ve got for Christmas was an apple and a blackberry.
Boy:
“WHAT! A LAPTOP AND A MOBILE?!”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook