One Boy to Waiter:
One Boy to Waiter: Hum Yahan Nahi Rahenge, Humare Paise Wapis Karo,
Itna Chhota Kamra Aur Bas Ek Stool,
Tumne Hume Bewkoof Samajh
Rakha Hai Kya?
Waiter: Sir, Kamrey Mein To Chaliye Ye Lift Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
Pathan: Esa kia karain ke saanp bhi mar jaye owr lati bhi na tootay
.
.
Sardar: Jootay se mar do
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl: Ye jo Samnay Larka betha hai mujhe ek Ghantay se Pareshan kar raha hai.
Waiter: Lekin woh to aapki taraf dekh bhi nahi raha.
Girl: Yehi to Preshani hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan ka mobile chori ho gaya.
Pathan bohat roya, rote rote hasne lga.
Kisi ne pocha hans kyu rhe ho.?
Pathan bola mobile to le gya pr charger to mere pas hy na..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor: Kya Takleef Hai??
Sardar: Seenay Me Boht Dard Ho Raha Hai
Doctor: Cigrette Peetey Ho?
Sardar: Han Magar
"Gold Leaf"
Hi Mangwaana.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Duniya mey Sirf Tum hi Aik Khoobsorat nahi ho., . ( Dost)
Suna ha K "SRI-LANKA" mey koi "Murli Dharan" B rehta hai''
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ka sir phat gya.
Dr.:- Ye kaise hua.?
Sardar:- Main chappal se pathar tod raha tha. Mujhe 1 aadmi ne bola "Kabhi khopdi" ka istemal bhi kar liya kar.
by Asim Raza (few years ago!)
Bivi:
ap ny pichly saal Eid per meri Ammi ko LOHY ka Bed banwa k diya tha ,
Is dafa kiya Irada hai ?
Shohar: Is saal us men CURRENT chornay ka Irada hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pati Ghar Aate Hi Kalpata Hua Biwi Se Bola
Pati: “Tere Baap Ki Ungli Karne Ki Aadat Gayi Nahi?”
Patni Hairani Se: “Kyun, Ab Kya Hua?”
Pati: “Aaj Phir Se Pooch Rahe The, Meri Beti Se Shaadi Karke Khush To Ho Na“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;-
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Today is Sunday & I wanna Enjoy, so I bought 3 movie tickets
Jeeto: Why 3?
Santa: For you and your parents.
by Pak101.com (few years ago!)