rule for success
A Rule for success:
Always consult a lady before doing any important task in your life.
.
.
.
.
.
.
.
But act opposite to her advice
by Abdul Hannan (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
Santa : Mom kya aapne mujhe paida hone se pehle dekha tha?
Mom : Nahi to beta!
Santa : To phir paida hone ke baad aapne mujhe pehchana kaise??
by Pak101.com (few years ago!)
Zara si Mobile men de jagah tu
Zara sa Inbox le saja..
Zara sa Sent items me ja tu...
Zara sa Balance ko le ghata. Me bhejun $m$ tujh ko meri Jaan bepanah..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher to Sardar: What is Number “Seven” , Even or Odd
Sardar: Even
Teacher: How can you make seven even?
Sardar:Remove the ‘S’!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa=matlbi dost se bach kr raho. Banta=magr
matlbe dost ka pta kaise chalega.
Santa=simple,sare dosto ko msg karojo reply na de
samjah lo wo hi matlbi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu
Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua,
Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le
Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe
Relaionship Status Update Karna Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardars Friend: Yar Kal Meine Kitni
Baar Call Kiya, Uthaya Q Nahi?
Sardar: Q Uthau, 30 Rs.De K Jo
Gana Lagwaya Hai Woh Kya Tera Bap Sune..
by Pak101.com (few years ago!)
CA EXAMS...
Q: Aik Over Main Kitni Balls Phenki Jati Hain?
Answer 4rm Students: 6
Examiner Comments: Sorry
1 Over Main 1 He Ball 6 Bar Phenki Jati Hai.
FAIL. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
The Best Shair Written On A Rickshaw !
“Hino Ka Baap,
Nissan Ka Nana..
Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek ladki sadak par akeli jaa rahi thi,
pichhe se ek ladka bola : Ghar tak
lift chahiye kya?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ladki : Bhag jaa harami 3 din se lift
le rahi hoon abhi tak
ghar nahi pahuchi…..
.
Jo samje wo agaye forward kary baqi beth k pogo dekhy..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: yesterday-night I saw a dream
That u were sending me
Jewelery and clothes!
Husband: yeah, I saw
your dad paying the bill !!!
by Pak101.com (few years ago!)