When a woman says
When a woman says, "What?"
It's not that she didn't Hear you..
It's that she's Giving u n opportunity to change what u Said..! :-D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
Aaj girlfriend ne kiya kiss
Aur jal gaya lips
Aaj girlfriend ne kiya kiss
Aur jal gaya lips
Kyoki wo kha kar aayi thi
"Bingo red chili chips"
by Pak101.com (few years ago!)
Mallika arrived at a Railway Station for a shooting. Bhikhari: Behanji 1 rupiya dedo. Malika gave him 1000 Rs. Secretary: Why u gave him 1000 Rs..? Malika: Pehli bar kisine behan kaha!
by Pak101.com (few years ago!)
Texi Wala : Sir Sorry
Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna Bhada Lu?
Santa : Oyye Praji
Koi Gal Nhi
Mei B Apna Batva Bhul Gaya Hu!
by Pak101.com (few years ago!)
Bush : Tujhe swimming aati hai.
Lalu : No.
Bush : Tere se kutta acha hai jo swim kar leta hai.
Lalu : Tuje aati hai ? Bush : Haan
Lalu : Fir tere mai aur kutte mai kya farak hai ?
by Pak101.com (few years ago!)
Pati:-mani abhi saree ka fanda banakar faansi laga loonga.
Patni:-kya gajab karte ho,nai saree ha
by Pak101.com (few years ago!)
Papa: Beta, tum fail ho gaye. Mene to kaha tha na ki agar tum 12th pass ho jaogey to mein tumhe motorcycle dilaunga.
Beta: Mujhe pata hai papa.
Papa: phir tu fail kaise ho gaya?
Beta: Mein motorcycle chalana sikh raha tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek lady apne boyfriend ke sath ghum rahi thi ke
itne me uska husband aa gaya or bf ko marne laga
Lady- Maar gadhe ko, apni biwi ko to gumata nahi
dusron ki biwi ghumane le aate hai.
( itne me bf ko josh aaya or wo hsbnd ko marne
laga )
lady- maar sale ko, na khud ghumane le jata hai na
kisi or ko ghumane deta hai. :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na
Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Girl & Boy on Phone
Boy:
Hello aj kis colour k kapray pehne hain tm ne?
Girl:
Tmko bus yehi sab fazool baaten krni hoti hain?
Boy: okay, ye batao, how should State Bank fight these inflationary trends with minimum intervention in the money markets?
Girl:
hmmm
Pink colour k
Jo EiD pe pehne thay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Zubaida Appa k English Totkay
IF YOU ARE IN LOVE:
. Make the best of it
. Dont doubt anything
. Enjoy it because nothing lasts 4ever
IF YOU JUST BROKE UP:
. Don cry! Remember that u had a gud time!
. Never stay alone! Your friends are there
. Hug more people
. Stop listening to sad music! It only make things
worse.
IF YOU ARE SINGLE:
. Hang out with friends n family
. Try looking for someone who u think is the best
for u!
IF YOU ARE MARRIED..
. GAME OVER dear!
by Tanveer Hussain (few years ago!)