Banta Joins Ad Company
Banta Joins Ad Company
Santa: Mere Father ka dehant ho gaya akhbaar me Shok Sandesh dena hai
Banta: Aap Hindustan Kesari me de. isme abhi 1 +1 scheme hai. Aap ke father ke sath aapka free chhap denge
by Pak101.com (few years ago!) / 1076 views
Similar Jokes
BaCha:
I LOVE U Ka Kia
Matlab Ha
Teacher:Me Tum Se Pyar Karty Hon
BaCha:Miss Me ne To Matlab Poocha Tha Ap To Free Ho Gai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo”
ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka
intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height Of Kush Fehmi..
A Man Marrying His Own Secretary
Thinking That She Will Still Follow
His Orders As Before...!! :D
by dracula (few years ago!)
Girl:
Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy:
Sach?
Girl:
Haa,
Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!)
Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek admi ka hont jala hua tha.
Kisi ne pocha kese jala?
Admi bola:
wife maikay ja rahi thi.usko
chorrne station gaya tha khushi
main train ka Engine choom liye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband ne paan khareed kar wife ko khanay k liye diya
Wife: aap ne apnay liye q nahi liya ?
Husband: darling me to wesay he khamosh rehta hun ;)
by Kashif (few years ago!)
Pappu ko girl ne joota mara..
.
.
Pappu:" Tum ne yeh joota gussey say mara ya mazaq say..
.
.
.
Girl:" Gussey se..
.
.
.
Pappu:" tab acha hai.....warna saalimain aisa mazaak
bardasht nahi karta.. :p :O :D
pappu great hai...Hahaha.
by Pak101.com (few years ago!)
Jab koi ladki ghar se bhag jane ki dhamki de...
to uske maa bap ko kya krna chahiye???
.
.
.
.
.
No idea???
.
.
.
.
.
I got !dea
use ganja kar ke bitha do 5-6 month tak bhagne ka
naAm nAi legi takli.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne apni shadi main Rukhsati k waqt Roti hoi
saali ko chup karwaty howy kaha "O yaara rota
kiyun ae, Jaisa tumhara behan waisa hamara
behan. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)