Pathan Ke 4 Bache
Aik Pathan K 4 Bache Thy
Govt Ne Elaan Kia K Jis K 5 Bache Honge Usay Rs.20000 Mahana Wazeefa Dia Jayega
Pathan Ne Bevi Ko Kaha K Mera 1 Beta Meri Girl Frend Se B Hai
Main Wo B Lekar Aata Hun 5 Par Pese Milenge Jab Wapis Ghar Aya To 2 He Bache Thy
Pathan: Do Aur Kahan Hain?
Bivi: Jin K Thy Wo Le Gaye.
by Pak101.com (few years ago!) / 1202 views
Similar Jokes
Boy friend to his Girl friend:
"darling mere kaan main kuch garam sa
kuch naram sa, kuch namkin sa
kuch mitha sa kaho na"
Girl friend sharmate hue: " HALWA PORI"
by Pak101.com (few years ago!)
1 patan 12 floor pe office me betha
tha 1 admi aya or bola,Gul Khan
tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi
pthan ne 12 floor se jump lagadi
Niche girte waqt 10th flor pr yad aya
k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr
yad aya k hmari to abi shadi hi ni hue
or gir kr yad aya k hmara name to GUL
KHAN hi nahe.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Laloo: Beta ye kaisi machis laaye ho. Sasura ek bhi teeli nahi jal rahi.
Funny Son: Kya baat kartay ho papa sab ki sab check kar kay laya hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Larkian aik dosre ko gift karti hain flower,perfume,necklese,
larkay ek dosry ko karte hain ye lo bachi ka number mera mat btana
by Sabir shah (few years ago!)
Golu, Molu se : aaj meri bakri ne pehla anda diya
hai! Molu : bakri kaise anda de sakti hai? Golu :
arre yaar maine apni murgi ka naam bakri akha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Super Killer Joke
Boy and girl are sitting..
.
2 dogs kissed each other
.
Boy:" jaanu agar tum bura Na mano to main bhi ????
.
Girl:" ok, par sambhal ke..,
kahi kutta kaat na le.
by Pak101.com (few years ago!)
Customer-Ye bakra kitne ka hai
kasai:-Rs.500. Customer:- Itna sasta.
kasai:-China ka hai koi gurantee nahi hai, ho sakta hai kal bhokne lage
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Attitude :
1 lady see a boy of 5 years is smoking. . . . . . . . .
Lady :- kya tumhare dad ko malum hai, ki tum
smoking karte ho.??
... .
.
.
.
Boy (dhua udate huye) : kya tumhare husband ko
malum hai , ki tum abhi kisi gair "MARD" se bat
kar rahi ho.????
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappa: sunitha ko dekho, 1st class mein pass kee hai.
santa: haa, use dekhtaa rahaa to isiliye main fail ho gaya
by Pak101.com (few years ago!)
JATT:-No if no but sirf jatt.
Khatri:- No Topi No Chatri Sirf Khtri. Mulla:- No Gas No Chulla Sirf Mulla.
PUNJABI:-na dalda na gheo punjabi sarea da peo.
by Pak101.com (few years ago!)