Boy friend to his Girl friend

Boy friend to his Girl friend:
"darling mere kaan main kuch garam sa
kuch naram sa, kuch namkin sa
kuch mitha sa kaho na"
Girl friend sharmate hue: " HALWA PORI"

by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

WIFE - Suno G

WIFE - Suno G jab aapne pehli bar mera gunghat uthaya to kaisa mehsoos kiya?

PAPPU - MA kasam mar hi jata agar TV par aahat dekhne ki aadat na hoti....

by Pak101.com (few years ago!)
Step of mard and aurat

How boys grow
bacha
larka
naujawan
jawan
mard
budha.

How girls grow
bachi
bachi
bachi
bachi
bachi
aunty

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan ka number badlna

Pathan ko koi phone pe tang karta tha aik din pathan ne aik new sim li aur us ko phone kia ab me ne wo sim band kar di hai ab tera baap bi mujhe tang nai kar sakta

by Sabir shah (few years ago!)
Sardar bar me ro raha tha

Sardar bar me ro raha tha. Bartender: Kyo ro rahe ho?
Sardar: Aur kya karu??
Jis ladki ko bhulana chahta hun uska naam hi yaad nahi aata.

by Pak101.com (few years ago!)
Apko garmi lagti hai tu kia kartay ho??

Admi: Apko garmi lagti hai tu kia kartay ho??
Sardar: AC ke qareeb baith jata hon
Admi: Phir bhi garmi lagy tu kia karty ho?
Sardar: Phir AC ko ON

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Medical store se dawai kharidi

pathan ne Med¡cal Store Se Dawa¡ khareedi
Or Store Waley Sy kaha,,
“Cheen¡ ßh¡ Do”
Store Wala:”Cheen¡ Med¡cal pe nah¡ M¡lt¡”
pathan: hum pagal nah¡ Iss pe £¡kha ha¡ SUGAR
FRÉÉ:

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kud jao

Girl:- Jaldi khidki se kudoo, papa aa gaye hai
Boy:- Lekin ye 13v manzil hai
Girl:- Janu ye subh - asubh sochne ka waqt nahi
hai, jaldi kud jao

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'
EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Na cheeno mere mulk ki

Na cheeno mere mulk ki larkiyoo se Mobile ki service "REHMÄÑ MÄLIK"

.

.

.

.

.

.

.

Ek yahi to kam hai jis ki waja se wo gar k kam waqt se pehly kr leti hai.

by Mazhar Khan (few years ago!)
DO SHARBI RAT KO

DO SHARBI RAT KO..
1ST.YAR KITNE BAJE HAI
2ND.PATHAR UTAYA AUR GHAR KI KIDKI PER MARA TO KACNH TUT GAYA
...
UPER SE BUDHI BOLI
..
..
..
NALAYKO SO JAO RAT KE 2 BAJE HAI

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook