Bakri ne anda dia
Golu, Molu se : aaj meri bakri ne pehla anda diya
hai! Molu : bakri kaise anda de sakti hai? Golu :
arre yaar maine apni murgi ka naam bakri akha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
Pathan Ko Aik Bandar Mila. Wo Usay Police Station Le Gaya.
Inspector: Isay Zoo Le Jao
Aglay Roz Inspector Ne Pathan Ko Bandar K Saath Bus Stop Pe Dekha
Inspector: Isay Zoo NahiN Le Kar Gaye?
Pathan: Kal Main Isay Zoo Le Gaya Tha, BaRa Maza Aaya. Aaj Hum DonoN Film Dekhnay Ja Rahay HaiN
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa-kaha ja rahe ho?
Banta-Police Station,Mere ghar chor aya he
Santa-BV ko akela chod dia
Banta-Nhi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Autowala to Santa : Sahab, 100 rupaye ho gaye.
Santa ne 50 rupaye autowale ko de diye.
Autowala : Sahab ye to gundagardi hai, meter ki
hisab se 100 rupaye hue hai.
Santa : Tu bhi to baithkar aaya hai, tera kiraya bhi
kya mujhe dena parega!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wah Faraz Wah.!
Ankhon Me Nami Thi
Or Vitamins Ki Kammi Thi
Jis Se Sari Rat Bat Ki
Wo girl Friend Ki Ammi Thi<(‘.’) /”/> O Shitt
_/”\ Yar.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi: Apney Husband Ki Cheque Book….
by Pak101.com (few years ago!)
bivi pay hakoomat KaRNa koi mardangi naheen hai
mardangi to yeh hai kay bivi ko mar kay us pay hakooma ki jay
professor khapay ki katab
" haan main kutta hoon" say iktibas
by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher: is line ki english banao, usne apna kaam kiya or karta hi gya.
Santa: He done his work and done dana dan done dana dan.......
by Pak101.com (few years ago!)
Nanhi bachi- “Dadiji, kya aap acting bhi karti hai?”
Dadi- “Nahi to, lekin kyo?”
Bachi- “Subah maa pitaji se kah rahi thi ki yadi
aap yaha rahi to drama to jaroor hoga”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.Friend : Acha wo kaise?Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtubmai bhi security guard k sath bethi thi.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan Amma rozana bus my conductor ko kaju or badam khany ko dia karti thi.
conductor : Amma ap mujhy roz kaju, baam khany ko kiyo deti hi.?
Amma : Mere dant to rahy nai beta sirf choos k phenkna acha nai lagta . socha kisi k pait me hi chaly jaen
hahahahahaaaaaa....
by @irha@ (few years ago!)