wife expecting a car
Wife: (expecting a car) Gift me something which goes from 0 to 100 in 3 seconds when I’m on it.
Husband: gifted her a weighing machine…. .
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1011 views
Similar Jokes
Wife Shoping Kr K Ai
Aur Husband Ne Darwaza Khola
Wife:
Ye Dabba Utha Lo
...
Husband:
Is Mein Zarur Mere Khane Ki
Koi Chez Hogi
Wife:
Han Mere Sendal Hain
by Adnan Khalid (few years ago!)
Nurse - Mubarak HoAap k Ghar larka PedaHua Hy
Sardar g - Wah g WahKia Technology Hy, B.VMeri Hospital Me HyAur Bacha Mere GharPeda Hua Hy ...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa 2 Banta:
Yeh doctor
log operation karne se pehle
Patient ko behosh kyun karte hen?
Banta:
Kahen patient khud operation karna seekh na le is liye……
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nafsiati Mareez:
.
Mujhay shadi nahin karni, mujy sb ortain buri lagti hyn.
.
Doctor:
.
Shadi kar lo, phir tumy sirf 1 orat buri lagy gi, baqi sb achi lagny lagain gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Today my neighbour’s child got lost. I suggested and they beat me harly.
Friend: Why?
Sardar: I said them to search in google.
by Pak101.com (few years ago!)
Na Jane Vo Hamse Kya chupati Thi.Kuch Tha Uske Hoto Pe Magar Na Jane Kyu Sarmati Thi.
Jab Hamne Muh Khulvake Dekha To Pata Chala..
Sali "MIRAJ" ghutka chabati Thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha: . Jes
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Agar Question Paper Tough Lagay. Ya Samajh Main Nahi Aaye To. Ek Gehri Saans Lo Aur... Zor Se Chillao:
.
.
.
Kamino Fail He Karna Hai To Exam Kyon Lete Ho?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya acha lagta hai meri samajhdari ya meri beauty..
Husband: Mujhe to ye tumhari Mazak karne ki aadat bahut achi lagti hai..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Shadi me Jin a gya.
Jin ko dekh k Lrkiyon ki Cheekh nikal gai.
1 Buzurg ne kha Sari Lrkiyan wazu kr k ayen.sb wazu kr k ayin tu.
.
.
.
Jin ki cheekh nikal gai.
by Mazhar Khan (few years ago!)