Cousion ki Shadi
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
Madam: Agr Koi School Ke Samne Bomb Rakh Deta Hai To Kya Karoge?
Student: 1-2 min Dekhenge
Agr Koi Le Jata Hai To Theek Hai,
Warna Staff Room Main Rakh Denge!
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA: Mere Nana ne mujhse choti si baat par rishta tod diya..
BANTA: Kyun.Kya kha unhone.?
.
Unhone kaha..
Moongphali me dana nhi Hum tumhare Nana Nhi..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan : ooy tere chote bhai ki mochain hain aur teri nahin.
2 pathan: is main kya bari bat hai,wo abbu pe gaya hai aur main ammi pe.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...
Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar:Eik Wari Me Chota ja Hunda Ce Me Minar-e-Pakistan to Dig Gya Ce
2ndSardar:Fir Mar Gya C k Bch Gya C?
Sardar:Menu ki pata Me te Chota Jya Hunda c.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Apni Patni Ko Bata Raha Tha.
Santa: “Aaj Kisi Ne Mere Baap Ko Gali Di”
Santa Ki Biwi Preeto: “Accha, Fir?”
Santa Khush Hote Hue: “Par Mene Bhi Kasar Puri Kar Di Uske Baap Ko Gali Deke”
Preeto: “Lekin Vo Thha Kon?”
Santa: “Apna Beta, Pappu“
by Pak101.com (few years ago!)
Ik accident hoya, bohot bheer ikathi ho gi.
Santa Kumar nu agge ja ke dekhan da moka nahi c mil reha. Clever Santa cried: "Hai mera bapu…"
Bheer ne Santa nu agge jan dita. Agge ja ke dekhya ta…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...khota marya pya c !!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Laluji Teen Mahine Obama Ke Paas Engish Ki
Training Lekar India Aaye Ek Din Unhe Ek Call
Aaya. Laluji Bole Who Is Speaking?. Jawab Tha Hum
Sasura Obama Bol Raha Hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Trian me waring likhi thi "bina ticket sarfar karne wale hoshyar"
sardar:wah g wah to jinhun ne ticket lia wo kia bewakuf
by Sabir shah (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he
Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q. F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)