Phatan ki English
Pathan Galti Se News Paper Ka Sub-Editor Ban Gia. Usne Aik Khabar Ki Headline Ye Di:
"BIWI MEIN DHAMAKA...!"
Cheif Editor: Yeh Tum Ne Headline Kia Di Hai?
Pathan: Sir Mene Khabar Ko Asan Alfaz Mein Likha Hai.
Cheif Editor: Acha Asal Khabar Kia Thi?
Pathan: "MIAAN WALI MEIN DHAMAKA"
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Santa : I am a Proud Sardar, My son is in Medical College.
Banta : Really, what is he studying,
Santa : No he is not studying, they are Studying him.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony
mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher :
Y R U Late..?
All Ur Classmates Came To Class On Time..??!!
Student :
"Jhund Me Kutte Ate Hain Sir...
Sher To Akela Ata Hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Aapko isse pehle kabhi heart attack hua thaa kya yaa first time hua hai ?
Patient: Haan doctor sahab, ek baar; last time jab aapne bill diye tha tab hua tha….
by Pak101.com (few years ago!)
Tech: jab bijli chamkti ha to hum ko roshni pehly aorawaz bad me Q ati ha?
Sardar: Kyonki hamari aankhen aagey hai aur kaan piche......
by hearthackervsgirls (few years ago!)
What is Common between : Krishna, Ram, Gandhiji & Jesus..?
Sardar ji Replied : All are Born on Government Holidays.
by Pak101.com (few years ago!)
1st frend: Meri begum ne Novel '2 DOST' parha
Aur hamare jurwa bache hue.
2nd frend: Meri begum ne Novel '3 jugnoo' parha
Aur ek waqt mai 3 bacho ko janam diya
Ye sab sun kar Pathan apne ghar bhaga
Dosto ne pocha kahan ja rahe ho wo bola:
Apni begum ko rokne wo 'Ali baba 40 chor' Parh rahi hai. :
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Student: Art ki copy mai train banawo, mai 5 mint mai aarahi hon
.
10 mint baad
Teacher: Train dikhawo
Students: Ap late hogayi, Train 5 mint pahle hi chali gayi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Premika:-tum to bas kaam main lage rahte ho.tumhe meri koi parwaah nahin.
Premi:-sach keh rahi ho.pyar karne wale kisi ki parwaah nahin karte
by Pak101.com (few years ago!)
1 Larkay Ne 1 Larki ko call ki
Larka:Hello Jaan
I Love U
Larki:
Sachi
Larka:
Muchi
Larki:
100 Ka Load Kara Do Please
Larka:
Sorry Baji rong number!
by Pak101.com (few years ago!)