1st frend
1st frend: Meri begum ne Novel '2 DOST' parha
Aur hamare jurwa bache hue.
2nd frend: Meri begum ne Novel '3 jugnoo' parha
Aur ek waqt mai 3 bacho ko janam diya
Ye sab sun kar Pathan apne ghar bhaga
Dosto ne pocha kahan ja rahe ho wo bola:
Apni begum ko rokne wo 'Ali baba 40 chor' Parh rahi hai. :
by Pak101.com (few years ago!) / 1011 views
Similar Jokes
1 student class me bahut ochal raha tha
teacher:ap k papa ap ko amrood khilate hain?
Student:g han lakin ap ko kaise pata chala
teacher:ap k ander k keere se
by Sabir shah (few years ago!)
Santa to Banta – Dr ne kaha tha k tv cabel se bache kharab hote hai aur padhai b nai krte, maine cabel katwa diya,
Banta: Good. Ye to bahut aachi baat hai,
Santa: Ab maine dish tv laga liya hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: I am afraid your make of car does not suit us. My fiancee cannot reach the brakes and the steering-wheel at the same time.
Salesman: But sir, the car is perfect. Why not try a new girl?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha:"R U Sick suffering from fever?"
pathan repliez"No, I'm Muslman Suffering from peshawar,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 girl ki death k bad us ki saheli us k boy friend k pas gai aur boli:kia me us ki jagah le sakti hun.
Bf :mujhe koi aitraz nai qabristan walo se puch lo.
by Sabir shah (few years ago!)
I had found the secret of the redness of the lips of her .
When she asked for the pan gutka to me,
‘Darling gutka pan to mangawao”
by Pak101.com (few years ago!)
Mil gaya,
Mil gaya mughe KOI mil gaya…..
oye oye mil gia
mil gia , oye mil gia
sach me mil gaya Yaar…………..
April main mara SMS padhne wala ik or FOOL mil gaya,
HELLO FOOL
by Abdul Hannan (few years ago!)
The janaza of aashiq is nikla from the gali of mehbooba
with very zoor shor
the mehbooba jhaaki from the booha
and boli
mar gia kalmuha.
by Sabir shah (few years ago!)
Aj ke baat
Kisi ko uske uljhay hue baalo,
ganday or mailay kapro ki waja
se ghareeb na samjho.
Ho sakta hai wo Engineer ho or
uske papers ho rahay hon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
NAME:Shbana Maasi
PASSI0N:Jhaaro Pocha
SPECIALIST:Gattar or Pipe line kholna
Date of Birth:16/03/74
WEIGHT:95 Kgs
HEIGHT: 4’5?
COLOR:Dark chocolate black
BIRTH PLACE:Bhains C0l0ny
DREAM:Shaadi karoongi to sirf sms pharny waly se
by hearthackervsgirls (few years ago!)