Wif vs hasband
Wife:michein kab lagti hain.
Husband :koi khas mausam nai huta jab kui such bat kehta hai mirchein usi waqt lag jati hain.
by Sabir shah (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?
Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?
Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Nursery class ka bacha bola:
Miss main aapko kesa lagta hon?
Miss: So Sweet..
Bacha apny side k larky se aankh maar kar bola:
Maine kaha tha na Line Maarti hai..
by Pak101.com (few years ago!)
After car accident
American: Its fine man...
British: Im So Sorry
chines: are u oky?
Pakstani:O BhaRve, Andha hai Kya, Kutte ki tarha chala rha tha,Tere Baap ka Road hai ...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Kya tum ne mujhe Kutta kaha ?
Wife didn’t answer.
Husband again asks: No answer. Then he asks again.
Wife: Nahi kaha, Plz ab bhonkna band karo.
by tanveer hussain (few years ago!)
Ek sharaabi ki daastaan...
Soch raha hoon ki daaru chhod du..!
Par.....!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kiske paas chhodu.!
sabhi kamine hain,
pee jayege
by Pak101.com (few years ago!)
Santa waiting at bus stop in UK along with 3 women.
When bus arrived, conductor picked the women & said: No more, no more
Santa: Saaleya Morniya char laiyan, meri wari no more
by tanveer hussain (few years ago!)
Ghareeb Bacha:
Express Kitne Baje jani He? TT:9 Bajay
bacha:Local?
TT:1 Bajaybacha:Maal Gaddi?
TT:12 Bajay
TT:Jana kahan hai?
Bacha.patri pe tatti karni hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Agar Kuttey Aur Sardar Mein
English Speaking Ka Muqabla Ho To Kaun Jeetey Gha?
Jeetey Jo Marzi Laikin Yeh Baat To Teh Hai
K Muqabla Mumkin Hai
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kb Lagta Hai
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu
by Pak101.com (few years ago!)