Wif vs hasband

Wife:michein kab lagti hain.
Husband :koi khas mausam nai huta jab kui such bat kehta hai mirchein usi waqt lag jati hain.

by Sabir shah (few years ago!) / 896 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Agar main mar jaun to tum kya karoge?

Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?

Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?

Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Line Maarti hai

1 Nursery class ka bacha bola:
Miss main aapko kesa lagta hon?

Miss: So Sweet..

Bacha apny side k larky se aankh maar kar bola:
Maine kaha tha na Line Maarti hai..

by Pak101.com (few years ago!)
After car accident American

After car accident
American: Its fine man...

British: Im So Sorry

chines: are u oky?

Pakstani:O BhaRve, Andha hai Kya, Kutte ki tarha chala rha tha,Tere Baap ka Road hai ...

by Pak101.com (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena

Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.

Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.

Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.

by Pak101.com (few years ago!)
kya tum ne mujhe kutta kha

Husband: Kya tum ne mujhe Kutta kaha ?

Wife didn’t answer.

Husband again asks: No answer. Then he asks again.

Wife: Nahi kaha, Plz ab bhonkna band karo.

by tanveer hussain (few years ago!)
Ek sharaabi ki daastaan...

Ek sharaabi ki daastaan...

Soch raha hoon ki daaru chhod du..!

Par.....!

.
.

.
.
.
.
.
.
.

Kiske paas chhodu.!
sabhi kamine hain,
pee jayege

by Pak101.com (few years ago!)
Santa waiting at bus stop in UK

Santa waiting at bus stop in UK along with 3 women.
When bus arrived, conductor picked the women & said: No more, no more

Santa: Saaleya Morniya char laiyan, meri wari no more

by tanveer hussain (few years ago!)
Express Kitne Baje jani He?

Ghareeb Bacha:

Express Kitne Baje jani He? TT:9 Bajay

bacha:Local?

TT:1 Bajaybacha:Maal Gaddi?

TT:12 Bajay

TT:Jana kahan hai?

Bacha.patri pe tatti karni hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Muqabla Mumkin Hai

Agar Kuttey Aur Sardar Mein
English Speaking Ka Muqabla Ho To Kaun Jeetey Gha?

Jeetey Jo Marzi Laikin Yeh Baat To Teh Hai
K Muqabla Mumkin Hai

by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai

GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kb Lagta Hai
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook