Naukar- Sahab
Naukar- Sahab, aap ka kutta to bilkul Aadmi
jaisa lagta hai., kya khilate ho....??
.
.
.
.
.
.
.
.
Malik- Nalayak, wo kutta nahi,
mera beta hai , Engineering kar raha hai aur
aaj-kal Exams ho rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!) / 1026 views
Similar Jokes
Boy:" kaisi ho...??
Girl:" fine :))
.
Boy:" missing me..??
Girl:" :p
.
Boy:" yaar meri tabiyat kharab hai
Girl:" :O
.
Boy:" aaj kaisa din guzra...??
Girl:" ;)
.
Boy:" busy ho...??
Girl:" II??? B-)
.
Boy:" Koi paas hai... ??
Girl:" kaha na nahi :@
.
Boy:" To pagal ki bachi saali munh se kuch
phoot bhi, apne baap ki shakle kyu send kar
rahi hai.. ??
Girl:" :'((
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji: Why have you increased speed of car?
Laloo: Break has failed. We should reach home before accident.
by Pak101.com (few years ago!)
A young naval student was being put through the paces by an old sea captain.
"What would you do if a sudden storm sprang up on the starboard?"
"Throw out an anchor, sir," the student replied.
"What would you do if another storm sprang up aft?"
"Throw out another anchor, sir."
"And if another terrific storm sprang up forward, what would you do then?" asked the captain.
"Throw out another anchor, sir."
"Hold on," said the captain. "Where are you getting all those anchors from?"
"From the same place you're getting your storms, sir."
by Pak101.com (few years ago!)
Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST
by Mohammad Ali (few years ago!)
Dog 1: me is area me naya naya hu
Muje yaha k kutto k sardar se milna he
Dog 2:ssshhh..Chup…!
Aawaz mat karo
Boss msg padh rahe hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Inspector to Banta: Phaansi se pehle, bata teri antim ichha kya hai?
Banta: Mere pair upar aur sir neeche kar k faansi de do..
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi ki 1 tang toot gai
jab hospital me puncha to us ne dekha aik ki donon tangen toti howi hain
admi ne us se pocha kia ap ki 2 bivian hain.
by Sabir shah (few years ago!)
MAMU : Oye, maar gayay yaar.
Meri biwi aur premika saath saath AA rehli hain.
MAMU KA DOST : Arrey, mein bhi yehi bolnewala tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathan Bachpan se hi Hairan, Pareshan aur Full Tension main tha.......!
Yeh soch kar k meri Behan k 2 Bhai hain, Aur mera 1 bhai kyun.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Why do gals prefer Love
marriage ???
.
.
.
. .
.
.
.
.
. because
'' Well Known Kamina ''
is better than
'' Unknown Namuna '
by Pak101.com (few years ago!)