pathan aur 20 rupay
Pathan: Aj Me Bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho
Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.
2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte
To 80 Rupe Bach Jate. :
by Abdul Hannan (few years ago!) / 977 views
Similar Jokes
Father to son: If You don’t pass your Exams this time
Don’t you dare call me DAD,
After some days……..
Father asked:How is your result?
Son:Sorry Mr. Joseph.
by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Jan_E_Man Mujhe Ayse Propose Karo Jaise Aj Tak Kisi Ne Na Kia Ho . . . . . Larka: Kamini Zaleel I Love you Mujh Se Shadi Kar K Mujhe Tabah Kar Dey Beghairat….
by @irha@ (few years ago!)
Munna: Bolay to darad kahan hai apko?
Patient (F): Pooray badan mien hai
Munna: Yeh kaisay ho sakta hai ray, kuch detail batao.
Patient: Tocuhes her right knee and says here, then touches her earlobe and says here, then touches her left cheek and says here, etc.
Munna: Aesay hi khaali peeli tension de reli hai, teri finger mien dard hai.
by Pak101.com (few years ago!)
To Main Batata..
Ek Kutta pathan k piche laggaya
Pathan Gussey me Bolta howa bhaga
Khocha agar tere Bap ka Hakumat nahi hota to tujhe Batata??
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Beta- yeh hathiyaar kya hota hai?papa-beta hathiyaar woh hota hai,jisse hum ladte hain.beta- isska matlab mummy hathiyaar hain..gud afnoon
by Pak101.com (few years ago!)
Döctör ki Shädi is täräh höni chäiye
k Dr. ki shädi Hi näzär Ääy
Übtän ki jägä pölyfäx ör Mehndi ki jägä pyødin Sölütiön istämäl ki jäi
Bärät Ämbülänce mein Ääy
Or
Nikäh Høspitäl mein Hö
Täsverön ki jägä X-räy liyä jäi
or
kyä khööb Hö Ägär khäne mäin vitämin C or B ki täblets di jäi
Mehmänö kö chäi yä Cöld Drinks ki jägä Glücöse wäter ÖRS Diyä jäi
Dülhäy k gäle mn här ki jägä Stethøscøpe lätkäyä jäi
Ør Mäza tu jb aye
Dr nikah k bad bole
Next..! ;-)
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar jb peshab karne k lye gia to radio sath le gia.
Bv :aj to bare maze se kia hoga
sardar:khak maze se jb bithne laga to qaumi tarana shoru hogia aur khare ho k karna para.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 admi apne dost k Ghr gya,
bell bjane pr chota sa Bacha bahr nkla.
Admi:
Beta apky Abu ghr pe hn?
Bcha:
Ji wo to bzar gye hn.
Admi:
Acha apny brray bhai ko bulao.
Bcha:
Wo to cricket khelne gya h.
Admi:
Acha tumhari Ami to ghr pe hi hongi?
Bcha:
Ji wo apni saheliyon k 7 Picnic pr gai hn.
Admi: (gussy se):
To beta aap Ghr me Q bethe ho? Aap b kahin jao.
Bcha:
“Mein B apne dost k Ghr aya hua hun”
Admi: Lakh di Lanat Tere Nikky jay tay..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Husband Comes Home Early And Sees Wife With Another Guy.
Wife: Why Are You Early?
...
Husband: Who Is He?
...
Wife: Don't Try To Change The Topic
by Pak101.com (few years ago!)