Tum"Aaine Me Ankhen Band Karke

SONU;
Tum"Aaine Me Ankhen Band Karke
Kya Dekh Rahe Ho_?

MONU;
Mai Ye"Dekhna Chahta Hu Ki
> Mai
Sote Hue"KaiSa Lagata_Hu_?"

by Pak101.com (few years ago!) / 986 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dost Kameene Hi Hote Hai

1 dost dusre dost ko raat 2 bje phone karta
hai
.
1st- hello, bhai jaldi aa kuch kaam he
.
2nd- kya kaam he yr mujhe nind aarhi he ,
mai nhi aa raha
.
.
.
1st- yr plz aja kuch jaruri kaam he

2nd- muje nind aa rhi he, K bye.
Gudnyt Phone off.
.
kuch der baad 2nd dost ko lagta hai. jaruri

kaam hoga, wo rat 2 bje us dost k ghar jata he 2nd- ha bol kya kaam he?

1st- bhai, wo light or t.v band karde

by Pak101.com (few years ago!)
Theek Kar Diye

Sardarji Got Job
1st Day Worked Till Night
Boss Asked What Did U Do?

Sardar:
Computer Keyboard Alphabets
Were Not In Order Theek Kar Diye

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Larki Se

Ek Pathan… Larki Say Hum Say Shadi Karo Tum Ko Sawab Milay Ga..

Larki: Woh Kaisay?

Pathan: Hamari Shadi Hogi Bacha
Hoga, Bache Ka Name Sawab Khan Rakhenge.

by Pak101.com (few years ago!)
:( :(

My Wife: Ahmed ki Dulhan kitne khubsoorat hai na?
Me: Yes buhut khobsoorat hai.
Wife: Sharam karain.
Me: -.- :(

by @irha@ (few years ago!)
Why has the Govt. fixed

Santa: Why has the Govt. fixed voting age 18yrs ,marriage age 21yrs?
Banta: Govt. ko pata hai ki desh sambhalna aasan hai, lekin biwi ko nahi.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Operation Or Postmortem

Nurse: Udas kyu baithe ho sir?

Bhullakad Doctor: Dopahar jiska operation kiya tha, Woh patient mar gaya.

Nurse: Arey woh to postmortem case tha sir.

Bhullakad Doctor: Toh main subah kiska postmortem kiyaa tha…

by Pak101.com (few years ago!)
Lady to waiter

Lady excuse me waiter ye samny tabel wala boy mujhe peshan kar raha hai?
Waiter:lakin wo to ap ko dekhta tak nai.
Lady:yahi to pareshani hai

by Sabir shah (few years ago!)
Bhikari Ne Phone Kiya

Bhikari Ne Phone Kiya: Hello Taj Hotel

Taj:Yes
1 Biryani1 Pizza Bhej Do

Taj: Kiske Nam Pe Bhej Du Sir
Allah Ke Nam Pe Bhej De

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan In Computer Exam

Pathan In Computer Exam

Examiner"What is Microsoft Excel?"

Pathan: "It is a new brand of Surf Excel to clean the computer :p

by Pak101.com (few years ago!)
Sonu: papa, aaj mujhe ek

Sonu: papa, aaj mujhe ek ladke ne mara.

Papa: kya tum use phchan sakte ho?

Sonu: haan papa mein uska daant saath laya hu.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook