Tum to bas kaam main
Premika:-tum to bas kaam main lage rahte ho.tumhe meri koi parwaah nahin.
Premi:-sach keh rahi ho.pyar karne wale kisi ki parwaah nahin karte
by Pak101.com (few years ago!) / 961 views
Similar Jokes
BOY- Mere papa k aage amer se amer log tak katori le ke khade rehte hai. GIRL- aise kitne amer ho tum? BOY- Actually papa gol-gappe ki redi lagate hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
3 Poltry Forms ki Inspectn ho rhi thi.
Inspectr:
Tm Murghion ko kya dety ho?
Pathan:Bajra
Inspector:Wrong Food Arrest him.
Inspector:Tm kya dety ho.?
2nd pathan:Rice
Inspector:Tm B ghalat ho.
Arrest him
3rd pathan ghabra k bola:
hm to sb Murghion ko 5,5 rupay de deta hai jis ka jo dil chahe kha le.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Son:Me School nahi jaunga
Mom:kyu?
Son:Naukri krunga
Mom:4thClass padhkar kya Kam karoge?
Son:3rd class ki ladkiyo ko tution padaunga;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Height Of Facebook Addiction:
A Boy’s Status: “I’m Online On Facebook During Lecture Hahaha :)”
Comment From His Professor: “Get Out Of The Class Now :p”
Dean Liked Comment! ;)
Friend Commented: “Jaldi Aa Yaar, Cafe Mein Fit Mahol Hai :d”
Gate Keeper Commented: “Saab, Pahle Idhar Aa Ke Apni Bike Lock Kar Do”
Mom Commented: “Nalaik Class Nahi Padhani To Sabzi Le Ke Seedha Ghar Wapas Aa”
Dad Commented: “Dekhlo Apne Bete Ki Harkatein”
Girl-friend Commented: “I Hate You, Kamine Mujhse Kaha Tha
Dadi Hospital Mein Hai Mil Nahi Sakta”
Dadi Commented: “Manhoos Tu Ghar Aa Batati Hoon Tujhe”
by Pak101.com (few years ago!)
1 bachy ko Exam mai koi sawal nahi ata tha
Us ne har sawal key nechy
||||||||||||||||||||||
.
.
.
.
Es tarah ki lines bana kar nechey likh dia
.
Scratch Karky Answers Parh lain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To
Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Nurse;doctor,rhe man u have just treated collapsed
on the front step, wht should i do?
doctor;turn him around so it looks like he was just
arriving
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Worst reply for an I Love You Boy - " Hey sweet heart , I LOVE YOU ...!! " . . . . . . . . . . . Girl - " Hmmmm aur Wasssup?? "
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Choohe Ne Sherni Ko Purpose Kia Sherni Ne Kaha Abe Chal Tune
Apna Jism
Jaan Height Dekhi Hai
To Chooha Bola Madam In Sab Ko Choro Mera Confidence Dekho
by Pak101.com (few years ago!)