The return
On great public deman releasing all over Pakistan!
“The return of phoolan devi”,
Directed by Condi Rice,
Scripted in London
Produced by GHQ.
Character Actress: BB (Benazir Bhutto),
Character Actor:Musharraf
Supporting Actor:Fazal urf Maulana Diesel.
Characterless Actors:Chaudhries Lagharie,
Dancer: Sherry,
Music: MQM
Action sponsored by Al-Qayaida/
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 986 views
Similar Jokes
Aap ka gadha aap se ruth gaya,
ja k nadi me dub gaya,
dubte hue bola.. "ab or dukh nahi
sahenge"
1 hi ghar me 2 nhi rahenge.
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar:aik din mujhe bahut gussa aya aur me ne zor se dewar pe laat mari aur wo toot gai.
Dost:aby jhoot mat bol
sardar:dewar nai meri laat toot gai thi
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela Note ke oper lekha tha “EID MUBARAK” .
Sardar ne idhar udhar dekha, owr Note Jaib mai rakthy howe bola “KHAIR MUBARAK”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Aadami Kabar pe Baitha tha
Musafir ne Pucha Darr Nahi Lagata?
aadmi-darne ki kya baat hai?
andar Garmi lag rahi to thodi der bhar aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Bade ho kar tum kya karoge?
Student: Ji shaadi.
Teacher: Mera matalab, kya banoge?
Student: Ji dulha.
Teacher: Are, mera matlab hai, kya hasil karoge?
Student: Ji DULHAN.
by khalid hussain (few years ago!)
12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar’s Theory
Moon Is More Important Than Sun Coz It Gives Light At Nite
When Lite Is Needed
But Sun Gives Light
During Daytime When Light Is Not Needed.
by Pak101.com (few years ago!)
Bus Stop Par Boy Girl Se Bola :
BOY:- Sendil To Bahot Achi Pehni Hai.
.
.
Girl :- Utar Kar Dikhau Kya ??
.
.
BOY :- Lo...
Is Se Zyada Acchi To Top Pehni Hai....:P :D
.
.
.
.
Girl Shocked - Boy Rocked
by Pak101.com (few years ago!)
Pati: aaj sunday hai aur aish karna. movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.
Patni: teen kyu?
Pati: tumhe aur tumhaare maata pitaa ke liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez: ap ki nurse bhot ache hai... us ne hath lagaiya or mai thek ho gaiya..!!!! :)
.
.
Doctor: pata hai "THAPER" ki awaz ander tak aye the...!!! :P
by Abdul Hannan (few years ago!)