So Jate Hain Bed pr KitaabeN
So Jate Hain Bed pr KitaabeN or Notes Bikhair kr
...Faraz..
Students Kabhi Neend ki Goli khaya nhi krte.
by Pak101.com (few years ago!) / 1077 views
Similar Jokes
Baccha :- Madam Aap Mujhe Bahut Achi Lgti Hein,
Mein Aap Se Shaadi Karu gaa..
Madam :- Gusse Se, Muje Bachon Se Nafrt H,
Baccha :- Ok Madam Mein Koshish Krun Ga Ke Bacche Na Ho,,,,,
by Pak101.com (few years ago!)
kehtey hain ek ladkii k padhne say saaara ghar
taalim e yaafta hojaata Haii
Lekin
Ladki k college jaaney se jo dus ladke fail hojaatey
hain...
...
USKA ZIMMEDAAR KAUN.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MALOOM HAI AAP BOHUT BUSY HO.
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
.
.
.
.
.
.
ISS LIYE KUCH NAHI LIKHA WaRNa AAP KO PARHNA PARTA!..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bv:me driver ko nokri se nikal rahi hun,aj me dusri bar marte marte bchi hun.
Shohar:(khushi se)begum aik aur mauqa use de do
by Sabir shah (few years ago!)
Agar dil ka naam Anda(egg) hota toh films ka
naam is tarha hote..
Ye Anda aapka hua Hum Anda de chuke sanam,
Hum aapke Ande main rehte hain,
Ande wale dulhaniya le jayenge..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You
Mean?
SON: They"Re Below C Level
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Teacher: Is Lapland heavily populated?
Class: No, there are not many Lapps to the mile!
Teacher: Name an animal that lives in Lapland!
Pupil: A reindeer
Teacher: Good, now name another.
Class: Another reindeer!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao
Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Elaan-e-Aam
Apni Zakaat, Khairaat, Sadqat,
Aur qurbani ki khaalen, WAPDA ko dijiye.
Is se aapki Aakhirat aur Dunya roshan ho jayegi.Fu
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi ka hont jala hua tha.
Kisi ne pocha kese jala?
Admi bola:
wife maikay ja rahi thi.usko
chorrne station gaya tha khushi
main train ka Engine choom liye
by hearthackervsgirls (few years ago!)