USKA ZIMMEDAAR KAUN
kehtey hain ek ladkii k padhne say saaara ghar
taalim e yaafta hojaata Haii
Lekin
Ladki k college jaaney se jo dus ladke fail hojaatey
hain...
...
USKA ZIMMEDAAR KAUN.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 857 views
Similar Jokes
Son;Mom Ap ne mujse jhot bola :( Mom:Kb beta? Son:Ap ne kaha k tmhri choti behn Pari hai Mom:Han hai Son:To jab usy balcony se phenka to wo uri q nai? :O :O Mom:Tera bera ghark ho jae chwla ;> :@ kithy sutya e paen nou ?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Dukaandar : Aap Ye PEN Le Jaiye Khub Chalega
SANTA : Mujhe Chalnewala Nahi
Likhnewala PEN Chahiye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher bata sakte ho k sardar pe kitne jokes hain?
Sardar kafi dair sochne k bad bola:mushkil se 2 ya 3 baqi suchi kahanian hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Height of HONESTY….
"Sitting in Examination Hall
Opening the chit
Memorizing the answers
And
Then writing without seeing chit"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Tumhari patni ka bhai lagta tumhara saala hai
Wah Wah
Tumhari patni ka bhai lagta tumhara sala hai
Daya says: Abhijeet mujhe to lagta jaroor daal mein kuch kala hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Batao kay chooza anday say
kaisay nikalta hai???
Pathan: Miss yeh baat itna important nai..
Soochnay wala baat yeh hai kay chooza
Anday main ghusa kaisay????
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to girl at a dance party: Kya tum mere sath dance karogi?
Girl: Main bachche ke saath dance nahi karti.
Boy: Sorry mujhe pata nahi tha ki tum pregnant ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Yaar Ek Baat To Batao??
Pathan: Pucho..
Sardar: Google Ziyada Acha Hai Ya Yahoo..?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Ek Minute Ruko,
Hum Abhi Google Per Search Ker K Batata Hai.. :-D :-)
by Pak101.com (few years ago!)
BANTA calls up White House & says
I want to be the next president of the USA.
Obama:Are you an idiot?
.
.
.
BANTA: Why?Is it compulsory?;)
by Pak101.com (few years ago!)
ek sharabi dosre se: ek hathi pool mein gir jay
to kaise nikle ga?
dosra: very simple wet ho kar nikle ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)