Ravan to Doctor
Ravan to Doctor: Dr saheb mujhe kai dino se loose motion ki shikayat ho rahi hai.
Doctor: wo to hona hi tha "Dus input aur ek output."
bhala kaise nahi hoga.
by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Sardar 1: Why we drink water?
Sardar 2: I don’t know.
Sardar 1: Silly person we drink water because we can’t eat it.
by Pak101.com (few years ago!)
Do memon hotel mein aik dusre ko mile...
4 din baad dono mar gaye...!
Wajah kya thi...?
Woh 4 din aik dusre ko dekhte rahe.. Ke khana kon
mangwaye ga...?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
In a train, ticket checker to a saint: Ticket please!
Saint: I don’t have.
TT: Where do you want to go?
Saint: Lord Ram’s birth place, Ayodhya!
TT: Come, lets go!
Saint: Where?
TT: Lord Krishna’a birth place, Jail.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Yaad hai ham pehle kahan milte the……
train ruki, khidki khuli,
nazro se nazre mili aur aapne kahan,…..
ALLAH KE NAAM PE KUCH DE DE BABA!!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
The day after a verdict had been entered against his client, the lawyer rushed to the judge's chambers, demanding that the case be reopened, saying: "I have new evidence that makes a huge difference in my client's defense."
The judge asked, "What new evidence could you have?"
The lawyer replied, "My client has an extra $10,000, and I just found out about it!"
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Papa Humaray Ghar main Jin hain ?
Baap: Ye Jin Waghera kuch nhi hotay
Beta: Papa Nokrani kehti hy k humaray Ghar main jin hain
Baap: Saman pack karo
Beta: Q papa ?
Baap: Abay.. Humary Ghar main koie Nokrani hi Nhi Hy
by Mazhar Khan (few years ago!)
Raat ke 3 baje santa ke number par phone aaya –
Hello yaha Fatima Mehfooz rehti hai kya?
Santa : Kutte itni raat ko Fatima mere paas hoti
to mehfooz rehti kya?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?
Admi-Jaldi Laptop Le Aa
Dost-Q?
Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Kanjoosi
Major Rohail ka 1 rupeya 5ve manzil se gir gya
Major Rohail bhgate bhagte neche gya
Pr rupya na mila
Kyu?
Kyu k Major Rohail rupye se pehle neche pohanch
gya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maths Teacher:- Jab main tumhare jitna tha,mere maths me 100 marks aate the!
Student :-o bhai aate Honge..! koi achha teacher parhata hoga=
by Tanveer Hussain (few years ago!)