Ek ladki match dekhne gayi
Ek ladki match dekhne gayi,
lips par india ke tirange ka rang laga tha,
ek ladka aaya kiss kar gaya or bola
I LOVE MY INDIA :D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 885 views
Similar Jokes
Ramu: Shaadi Ko Paribhashit Karo?
Bholu: Shaadi Kapdon Ko Muft Me Dhone Ka Ek Behad Kharchila Tarika Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek operation ke baad patient bola:
'doctor sahab Kya ab main aap logo se mukt hu?'
Beta doctor to neeche reh gye, main to chitrgupt hu...
by Pak101.com (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair
( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or
bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Razzi (few years ago!)
Admi:Yar ye AAHO kon Log bolty h
Sardr:Bhai ye Jo PeNdu unParh jahil Gawar LoO hoty h wo Bolty H
Admi:Acha Aap Parhy Likhy HeN
Srdar:AaHo
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Pathan Ne Apni Qaza Namaaz Ada Karne Ka Socha:
Namaz Se Pehle Oonchi Aawaz Main Niyat Ki…
2 Rakat Namaz Fajar Qaza, 4 November 1996. Allah-o-Akbar.
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar:ye hipnotize karna kia hota hai?
Bv:kisi ko apne qaboo me kar k marzi ka kam karana.
Shohar:chal jhooti use to shadi kehte hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Allama Iqbal ne prinday se Pucha k
Tumeh Asman se girney ka nahen ha dar?
Parinday ne Kaha k Iqbal Yar Tere Meharbani Inna
Na Sochia Kar
by Tanveer Hussain (few years ago!)
?2 sardar or unki 1 sister jungle se ja rhe the Itne me daku ka kafila aya aur unki behen ko utha k le gya
Sardr-Aj didi na hoti to hamare sare paise lut jate.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa to Banta: I have One Good News One Bad
News.
Good News is That:
Meri biwi ka ACCEDENT ho gaya.
Banta: Aur Bad News?
Santa: Woh ek SAPNA tha. :-(
by Tanveer Hussain (few years ago!)