2 Cheeje kismat walo ko
2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p
by Pak101.com (few years ago!) / 830 views
Similar Jokes
GOLU-Tum to kaha Rahe The Ki Mai cement ki factory
Banauga to abhi tak banaya nai
MOLU-Kya karu Factory banay k liyae Cement hi
nahi mil raha
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to student: When were you born?
Student: 14th April
Teacher: Which year?
Student: Every year.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji Standing Below A Tube Light With A Open
Mouth..
WHY?Because His Doctor Advised Him “Todays Dinner Should Be Light”
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho
To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band
kar liya kro.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa to Bill Gates: Tusi bade pagal ho!
Gates: Why?
Santa: Surname Gates rakha hai. Or business WINDOWS ka karde ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Dad : Ess Baar exam me paas ho ya fail BIKE zarur dilaunga.
Son : Kaunsi bike?
Dad : Pass he to “APACHE”
college jane ke liye.
Fail hue to “RAJDOOT” dood bechne ke liye
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan 2 Sardar:
Maine Aisa Mashroob Banaya Hai
Jise Peete He Insan Such Bolne Lagta Hai.
Tum Pee Kar Dekho.
Sardar (Mashroob Pee Kar):
Aakh Thoo, Yeh To Tail Hai.
Pathan: Dekha Tumne Such Bola,
Yeh Waqai Tail Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A child asked his father, "How were people born?" So his father said, "Adam and Eve made babies, then their babies became adults and made babies, and so on." The child then went to his mother, asked her the same question and she told him, "We were monkeys then we evolved to become like we are now." The child ran back to his father and said, "You lied to me!" His father replied, "No, your mom was talking about her side of the family."
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Why has the Govt. fixed voting age 18yrs & marriage age 21yrs?
Banta: Govt. ko pata hai ki desh sambhalna aasan hai, lekin biwi ko nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Friend (Santa) se: Me Tennis k barey me Tum sy Ziada Janta hun.
Santa: Acha te aey duss k Tennis de Net wich kinnay Moray honday ne.:-
by Pak101.com (few years ago!)