Thora sa apna face
Thora sa apna face mobile ki
screen k samnay karo Thora sa
or Thora left Bas bas thek he
Hilna nhi Lakh d Lannet e
Kbhi sms b kr dia kro
by Mazhar Khan (few years ago!) / 839 views
Similar Jokes
Tamam log sunn len Garmi bht ho gayi hy. Suraj b khub Aag barsa rha hy. Apne sar pe geela or thanda kapra rakhen Dimaagh pe suraj ki kirne mat parne den Q k “BHOONSA” jaldi aag pakarta hy. Mera farz tha ap ko batana or ap ka kaam hy khud ko… :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl In Train - Can I Sit Here ??
.
Boy- Yes Of course.. Itz All Yourz ;)
.
Girl- Can I Take Some Water ??
.
Boy- Yes Why Not ;)
.
Girl- BROTHER which Iz The Next Station ??
.
Boy - Mere Dimaag Me GPS laga hua hai Kya
Chal Bhaaag Hatttt... Kamini Chudail Kahin Ki :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kanjoos ne vinod ko khoon dey k uski jaan bachai.
Vinod ne usay MERCEDES gift kardi.
Vinod ko phir khoon ki zarorut padee,
Kanjoos ne phir khoon dia.
Ab k bar Vinod ne till wale laddu gift kiye,
Kanjoos: Ghusse se, mercedez kyu nahi de?
Vinod: Munna!! Ab hamarey ander bhi Kanjoos ka khoon doudh raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :Isko Hindi ME Convert Karo
hey friend look a beautiful Girlis standing there".
Student: "wo dekho Saalo Tumhari BhappiKhad Hai."
by Pak101.com (few years ago!)
LECTURER: Write a note on Gandhi Jayanti.
CIRCUIT WRITES: Gandhi was a great man,
but maa kasam i dont know who is Jayanti.
Koi locha-lafda hoga buddhe ka!
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar ki Maa Sardar se :
“Uth Ja ,Wekh Sooraj
Kadon da nikal aaya Ae……..”.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardar :
“Te ki hoya Amma……
O Sonda V te Magrib ton pellhaan A…
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki: Mujhe Q Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Behan
Nhi Hai Kya......
Ladka: Hai, Isliye To Dekh Raha Hu...... Ladki:
Matlab?? Ladka: Meri Behan Ko Bhabhi Chahiye..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar
Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
by hearthackervsgirls (few years ago!)
3 pathan ek bike pe ja rahe they
3 pathan ek bike pe ja rahe they
Trafic constable ne rokney k liye hath diya
Pathan: abay pagal hai kya…!
Pehle hi 3 bethe hain tu kaha bethe ga?
by Mohammad Ali (few years ago!)