Pathan student
Teacher:2 me se 2 nikalo kitne bache?
Pathan:kia matlb samjha nai.
Teacher:ap k pas 2 rotian thein wo ap ne kha lein baki kia raha.
Pathan:salan
by Sabir shah (few years ago!) / 874 views
Similar Jokes
Santa=Tum Is Office Me kab Se Kaam kr rhe Ho.?
Banta=Jab Se Boss ne Mujhe Nikalne ki Dhamki Di He.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladke Ne Collge Mein Ek Ladki Ko Offer Maara.
Badle Mein Ladki Ne Us Se Puchha
“Hamesha Meri Baat Manoge,
Mujhe Kabi Kuch Nahi Kahoge,
Touch Bhi Nahi Karoge,
Kiss Bhi Nahi Karoge.”
Boyfriend: “Behen Tu Ghar Ja, Tere Mummy Papa Chinta Kar Rahe Honge.“
by Pak101.com (few years ago!)
ik Bhakt Ashram me ja ke Swami Ji se bola: Swami Ji, mera Puja e mann nai lagta! kya karu?
Funny Swami Ji: Us Puja ko mere pass bhej do, shayad mera man lag jae.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:A.B.C sunao,
student: A.B.C
TEacher:aur sunao?
Studend:aur Allah ka shukar hai ap sunao.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek bar 300 phatan ship mein travel kar rahay the
lakin sare k sare mar gayeee
kaise?
nothing serious
ship bich mein kharab ho gai
tu dhaka denay neachey uttar gayeeeeee
by Pak101.com (few years ago!)
Girl 2 Sheikh:
Mujhe apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu gi
Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena k mene ring mangi thi usne nahi di.;-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:If v gt married stop smokng.
Boy:Ok!
Girl:Drinkng 2.
Boy:Ok!
Girl:N goin to d nite club 2.
Boy:-Yes..
Girl:-Wht else cn u leav??
Boy:-D idea of marryng u!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?
banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.
santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note
diyaa tha :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . . Ethay Tey Anni Peyi Hoyi Aey. . . . Sardar: A Blind Girl Is sleeping here
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A man jumped into the river and never came back.
Another man jumped, he also didnot return.
Santa's conclusion:Man is soluble in water...!!
Poori chemistry hi hila di... :) ;)
by Pak101.com (few years ago!)