High Insult
Boy to girl at a dance party: Kya tum mere sath dance karogi......??
.
.
Girl reply: Main bacche ke saath dance nahi karti.
.
.
.
.
.
Boy: Sorry mujhe pata nahi tha ki aap pregnent ho..:P
by Pak101.com (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Sardar:ye to kaisa machas laya hai aik teli nai jalti.
Beta:kia bat karte ho abba,1 1 teli check kar k laya hun sub jal rahi thi
by Sabir shah (few years ago!)
Husband:begum 1 cup chai bna do.
Wife:kia
husband:me ne kaha aik chahe bana don.
by Sabir shah (few years ago!)
Jati Nahi Ankho Se Ab Surat Uski,
Jati Nahi Dil Se Mohabat Uski,
Mehsus Ye Hota Hai Jeene Ke Liye,
Pahle Se Jyada Ab Jarurat Hai Uski.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Exam sms
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!Ghar me 4 nokar the wo b garib
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
PATHAN: Aj meri Juma ki NAMAZ nikl gai
Friend: wo kase?
PATHAN: IMAM sahab bole Apny MObile of ker dain ,
Mera mobile Ghar tha jab ker ke aya to JIMAAT nikal gai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Jie Calls Air India:
How Long Does It Take To Fly To Amritsar??
“Just A Second,”Says Receptionist.
“Thank You”.
Says The Sardar & Hangs Up:))
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Judge To Sardar:
Tumhein Ek Baar Bhi Chori Karte Waqt Apni Maa Ka Khyal Nahi Aya?
Sardar: Main Ki Karaann?
Dukaan Mein Sirf Gents Suits Hi Thay !
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Will u merry , after i die .
Wife : No i wiil live with my sister.
Wife : Will u marry , after i die .
Sardar: No i will also live with ur sister.
by Pak101.com (few years ago!)