funny shayari for girlfriend
Jati Nahi Ankho Se Ab Surat Uski,
Jati Nahi Dil Se Mohabat Uski,
Mehsus Ye Hota Hai Jeene Ke Liye,
Pahle Se Jyada Ab Jarurat Hai Uski.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1586 views
Similar Jokes
Santa: Doctor! My son swallowed a key! Doctor: When?
Santa: Three months ago
Dr: What were you doing till now?
Santa: We were using duplicate key
Dr: So why did you come today?
Santa: We lost the duplicate key!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Akbar kaun tha?
Student: pata nahi sir.
Teacher: padaai ke taraf dyaan do, pataa chalegaa
Student: Aap battayiye. Suresh kaun hai?
Teacher: pata nahi.
Student: apni beti ki taraf dyaan dijiye, pata chalega.
by Pak101.com (few years ago!)
santa apne jeb mai ek patthar le kar ghum raha tha..., usne ek se pucha tha ki kyon le kar ghum rahe ho. to bola jiska jeb bhari hota hai usi ka name chalta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Intelligent Pathan
Aik Pathan Rozana Cycle pe Rait ki Bori rakh k Border se guzrta tha,
Police uski Checking krti to Bori me se Rait k siwa kuch na nikalta,
Ek Din Police wale ne Pathan se pucha k tum Smuggling kis Cheez ki krte ho!
Pathan bola: CYCLE ki , O teri khair, Ena Inteligent Pathan.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jageer daar:agr me subah apni car me niklun to sham tak apni adhi zameen nai dekh sakta.
Sardar:mere pas bi pehlay aisi car thi.
by Sabir shah (few years ago!)
HEIGHT OF SHARP MIND
Intrviewr Said:
I Shall Either Ask U 10 Easy Questn
Or One Difficult Questn.
Think Well Before U Make Up Ur Mind
Boy Said:
My Choice Is 1 Difficult Questn
by Abdul Sami (few years ago!)
Wife:Chalo na aj bahar chalte han aur driving ma karongi
Husbnd:Oho !Matlab jayenge car ma aur ayenge akhbaar mai ?!;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 sardar bus main betha
us k samnay 1 molvi beth gia
sardar dar gia or bola “molana saab tusi dum darood walay oo yha bumb barood walay?”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Sheikh Ka Beta Apni Girl
Friend Ke Saath Ghoom Ke Ghar Aaya To Baap Ne Puchha.
Baap: “Kitne Paise Kharch Kiye?”
Beta: “50 Rupaye”
Baap: “Itne Sare?”
Beta: “Abba, Us Ke Pass 50 Hi The“
by Pak101.com (few years ago!)
FB page Admin hone ki sabse badi
problm....
.
.
.
.
Sari ladkiyo ko lagta ki iski to
pahle se hi girlfrnd hogi :-)
.
.
.
. .
.
.
.
.
.
.
.
Unko kya pata isee vajah se aaj
tak
single hu mai
by Pak101.com (few years ago!)