Chalo na aj bahar chalte han
Wife:Chalo na aj bahar chalte han aur driving ma karongi
Husbnd:Oho !Matlab jayenge car ma aur ayenge akhbaar mai ?!;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
Pathan:beta 2 bister kiun laga rahe ho?
Son:ghar pe 2 guest arahe hain.
Pathan:kon
son:ami k bhai aur mere mamun aa rahe hain.
Pathan:aik aur bi laga do mera bi sala aa raha hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Difference … :p
.
Teacher: “What’s something that you need,
That you can’t see or
feel.. ??
.
.
.
Student in 2000:” Air..”
and
.
.
.
.
Students 2013: “Wi-fi”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu ek party mein gaya aur waha usne 8 butter naan kha liye.
Kuch der baad toilet mein pet pakad ke ro raha tha bhagwan se request kar raha tha ki, “Hey bhagwan ya toh jaan nikal de ya naan nikal de!”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ko Ladies Garments Shop Mein Salesman Ki Nokri Mili.
Aik Larki Aayi Aur Kaha:
Underwear Dikhao.
Pathan (Sharmate Hue):
Baaji ! Aaj Nahi Pehna..
by Pak101.com (few years ago!)
santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite
ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI
Se baat krti ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap Apne 6 Saal Ke Bete Ko Sulate Hue Bola.
Baap: “So Ja Beta Nahi To Bhoot Aa Jayega”
Beta: “Papa, Aap Logo Ko To Bas Romance Karne Ka Bahana Chahiye, Chahe Bachhe Ki Fat Jaye Bhoot Ke Naam Se“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa called wife: Mai ghar der se aaunga!
Car ka steering, gear, sab chori ho gaya hai.
Samajh me nahi ata, Gaadi kaise leke jaaun.
Aftr 5 mnt he called again: Mai aa raha hu, pehle pichli seat pe baith Gaya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Police officer Pathan se :
Tum ham ko janta nahi hai, ham yahan ka
DSP hai.
Pathan : Tum DSP hai to ham M.W.P hai. Tameez se
baat kero warna acha nahi ho ga.
Police : Sorry sir! per ye M.W.P kiya hota hai????
Pathan : Mong Phali Wala...:-p
Happy Mong Phali Season
by @irha@ (few years ago!)
Boss Askd Santa
To Get 2 Corner Seats Tickets
For A Movie To Watch With His G.F!
Santa Brought 2 Corner Tickets..
.
.
A-1 And A-30!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Master- “Batao, gadhe aur manushya me kya fark hai?”
Vidhyarthi- “Manushya ko gadha kaha ja sakta hai,
parantu gadhe ko manushya nahi kaha ja sakta|”
by Pak101.com (few years ago!)