Chalo na aj bahar chalte han

Wife:Chalo na aj bahar chalte han aur driving ma karongi

Husbnd:Oho !Matlab jayenge car ma aur ayenge akhbaar mai ?!;-)

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 953 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan vs son

Pathan:beta 2 bister kiun laga rahe ho?
Son:ghar pe 2 guest arahe hain.
Pathan:kon
son:ami k bhai aur mere mamun aa rahe hain.
Pathan:aik aur bi laga do mera bi sala aa raha hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: “What’s something that you need

Difference … :p
.
Teacher: “What’s something that you need,
That you can’t see or
feel.. ??
.
.
.
Student in 2000:” Air..”
and
.
.
.
.
Students 2013: “Wi-fi”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu ek party mein gaya aur

Pappu ek party mein gaya aur waha usne 8 butter naan kha liye.
Kuch der baad toilet mein pet pakad ke ro raha tha bhagwan se request kar raha tha ki, “Hey bhagwan ya toh jaan nikal de ya naan nikal de!”

by Pak101.com (few years ago!)
Underwear Dikhao

Pathan Ko Ladies Garments Shop Mein Salesman Ki Nokri Mili.

Aik Larki Aayi Aur Kaha:
Underwear Dikhao.

Pathan (Sharmate Hue):
Baaji ! Aaj Nahi Pehna..

by Pak101.com (few years ago!)
Santa cigarette pe rha tha

santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite
ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI
Se baat krti ho

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aajkal Ke Bachho Ko Sab Pata Hai

Baap Apne 6 Saal Ke Bete Ko Sulate Hue Bola.

Baap: “So Ja Beta Nahi To Bhoot Aa Jayega”

Beta: “Papa, Aap Logo Ko To Bas Romance Karne Ka Bahana Chahiye, Chahe Bachhe Ki Fat Jaye Bhoot Ke Naam Se“

by Pak101.com (few years ago!)
Pichli Seat Pe Baith Gaya Tha

Santa called wife: Mai ghar der se aaunga!

Car ka steering, gear, sab chori ho gaya hai.

Samajh me nahi ata, Gaadi kaise leke jaaun.

Aftr 5 mnt he called again: Mai aa raha hu, pehle pichli seat pe baith Gaya tha

by Pak101.com (few years ago!)
police ,pathan se

Police officer Pathan se :

Tum ham ko janta nahi hai, ham yahan ka

DSP hai.


Pathan : Tum DSP hai to ham M.W.P hai. Tameez se

baat kero warna acha nahi ho ga.


Police : Sorry sir! per ye M.W.P kiya hota hai????


Pathan : Mong Phali Wala...:-p


Happy Mong Phali Season

by @irha@ (few years ago!)
Santa Brought

Boss Askd Santa
To Get 2 Corner Seats Tickets
For A Movie To Watch With His G.F!

Santa Brought 2 Corner Tickets..
.
.
A-1 And A-30!

by Mohammad Ali (few years ago!)
BataoB gadhe aur manushya

Master- “Batao, gadhe aur manushya me kya fark hai?”
Vidhyarthi- “Manushya ko gadha kaha ja sakta hai,
parantu gadhe ko manushya nahi kaha ja sakta|”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook