Aik aik jal rahi thi
Sardar:ye to kaisa machas laya hai aik teli nai jalti.
Beta:kia bat karte ho abba,1 1 teli check kar k laya hun sub jal rahi thi
by Sabir shah (few years ago!) / 838 views
Similar Jokes
Can any one give the answer of this question If
Cinderella’s shoe fits perfectly, then why did it
fall off?
Meeesni ny prince jo phasana tha..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aadmi Shaadi Kyon Karta Hai ?????
Takee Wo Marne Ke Bad Agar Swarg Jaye Tho Acha Feel Kare Aur
Agar Nark Jaye Tho homely Feel Kare.....
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher to pathan:
batao Pakistan ka jhanda sub se pehle kahan lehraya gya?
Pathan boht dair sochnay k bad bola:
Hawa mei….
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek bache ne apne pita se ek shadi smaroh mein pucha, papa shadi mein dulha dulhan ka hath kyun pakdta hai?
Pita ne lambi saans bhar kar kha-beta yhe to rasam hai khushti se phle pehelwan bhi akhade mein haath milate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera
Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera
sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.
Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya
Adopt ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Sharab peetay huay ro raha tha,
Kisi ne pocha khan sab ro Q rahe ho??
Pathan: Jis Larki ka naam bholana chah raha hon uska naam yaad nahi aaraha hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
ek sharabi dosre se: ek hathi pool mein gir jay
to kaise nikle ga?
dosra: very simple wet ho kar nikle ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: Jaan! thinks for calling you , tm miss kr rahi ho gi.
Wife: and what about the fight we have 5 minutes ago?
Husband: O fittay moo, agian mistaken home no is dialed
by Pak101.com (few years ago!)
Australian Team:" Aise haar-
haar ke beijjati jheli nahi jaati
baba, kuch upay batao ??
.
.
.
Jadeja Baba:" bus 1-2 series ki
baat hai, sab theek ho jayega..
.
.
.
Australian:" Matlab, hum fir jitne lagenge, wow ??
.
.
.
Jadeja Baba:" Abey Haarne ki
aadat pad jayegi..
by Pak101.com (few years ago!)