Sardar: Will u merry

Sardar: Will u merry , after i die .
Wife : No i wiil live with my sister.
Wife : Will u marry , after i die .
Sardar: No i will also live with ur sister.

by Pak101.com (few years ago!) / 951 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek dukhi girlfriend ne

Ek dukhi girlfriend ne,
apne boyfrnd ke liye,
shayari likhi...
.
.
Phoolo ka raja,
Baharo ka shahzada.
.
.
Dil tor kar chala gaya..
KUTTA KAMINA HARAMZADA.. ;

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe

Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:.Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga..Aur Bola:.Mai Pehlay He Dara Huwa Hon.Aur.Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kya Mast Joke Bheja Hai

Ek Baar Main Office Mein Betha Hua Tha, Mere Boss Ka Ek Sms Aya

Oye Koi Achha Sa Joke Bhej

Maine Reply Kiya: Sir Abhi Main Kaam Kar Raha Hun, Kuch Der Baad Bhejta Hun

Boss Ka Reply Aya

Abe Kya Mast Joke Tha, Aur Bhej

by Pak101.com (few years ago!)
mjhe kpre lena hen kya krun?

Pathan: yar mere pas paise nhi hy mjhe kpre lena hen kya krun?
Dost: To bank se loan le lo
Pathan: Loan to le lun magar hmko sirf cotton pehanne ki adat hai...

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan ne purani motercycle ko

Pathan ne purani motercycle ko 5, 5, k noton se sajaya hua tha
Aik Admi ny pocha k yeh kya
Pathan: Hm ko karigar bola k is pay paisa lagao thek ho jaegi.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hamara bhabi achi aurat nahi hai

Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?

Pathan: Hamara bhabi achi aurat nahi hai.

Logon ne pucha tumhain kaise pata.

Pathan Bola:O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho ,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek adami santa se

Ek adami santa se 1 Kg laddu lene aata hai
Adam: Isme to chinti hai
Santa: Aap naaraj na ho, aapko laddo pure 1 Kg dunga, chinti jitana weight extra de dunga

by Pak101.com (few years ago!)
full kar do

Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D

by Abdul Basit (few years ago!)
Aj Kal Ke Bache

Maa : Beta, Kya Kr Rahe Ho ?
.
.
Beta : Padh Raha Hu..
.
.
Maa: Wah Excellent…!!!

Kya Padh Rahe Ho..
.
Beta : Aapki Hone Wali BAHU Ke Messages.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mohabbat ka sirap ho tum,

Mohabbat ka sirap ho tum,
Tension ka capsule ho tum,
Aafat ka injection ho tum,
Par kya kare jhelna padta hai,
Kyonki... DOSTI ka oxigen ho tum.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook