maar pari....
Santa: Yaar aaj pehli bar maine accha kaam kya, jiss par logon ne mujhe bohat mara!
Banta: Woh kya..
Santa: Ek makan mein aag lagi thi, aur andar kuch log thay, maine window tori aur andar ja kar sab logon ko bahar nikal diya.
Banta: Toh logon ne kyun mara
Santa: Yaar, kyun ke woh sab log fire fighter thay!
by khalid hussain (few years ago!) / 821 views
Similar Jokes
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya Report Bohat Kharab Thi
.
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Beti:
Ami Mera Teacher Kitna Pyara Hai Na?
Ami:
Beti Teacher Bap k Brabr Hota Hai..
Beti:
AMI Ap Hamesha Apne Hi Chakar Mein
Rehna,
Hamare Liye Na Sochna..
by itrat batool (few years ago!)
Punjabi shaadi ki party me DJ ne puchha: Kab tak
bajaana hai?
Host: 8-10 peg tak baja lo, uske baad to ye sab
generator ki aawaz par bhi naach lenge!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The Law Says,
“If U Can’t Convince Someone, Confuse Them!”
Do U Know Which Law It Is?
This Is “Law Of Answering In Examination”…:)
by lescol (few years ago!)
Police:Bibi Ap Bht Bahadur Hain,Ap Ne Dakoo Ko
Bohat Mara.
Lady:Mujhy Kya Pata Tha k Wo Bechara Dakoo Hay,
MeiN To Samjhi K Mera Shohar Dair Sy Ghar aya
hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladka: “Tumhara Naam Kya Hai? Tum Kya Karti Ho?”
Ladki: “Kyu Bataun? Main
Tumhe Janti Bhi Nahi Hoon”
Ladka: “Na Batao Main Konsa
Tumhe Apni New Mercedes Car Mein Bitha Ke 5 Star Resturant Le Jane Wala Tha”
Ladki: “Jasmin, B.Com Final
Year, Punjab College, College Timing 8 Am To 1 Pm, Friday Timing 8 To 12 Pm, Sunday Off, Aati Papa Ke Sath Hoon Wapsi Pe Akeli Hoti Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya
toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine
and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega
Mamu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead.
The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar raheho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai, "Wash Basin".
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Frnd 2 Memon:
Jb Grmi Prti H To Ap Kya Krte Ho
Memon: Hm Sb A.C K Samne Bet Jate Hain
Frnd: Jab Us Se Bhi Ziyda Garmi Parti Hai To
Memon: Phr Hm A.C On Krlte Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Office jate waqt Rumal, Chasma & Mobile
bhool gaya
Niche se wife ko bala de do
Wife ne Chasma phenka toot gaya, Mobile phenka
toot gaya
Santa: Tum rahne do me rumaal lene upper hi aa
raha hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)