Bikhari:Roti de do
Bikhari:Roti de do, bhukh lagi hai roti de do.
Budhiya: abhi khana bana nahi hai, jab ban jaeye tab ana.
Bikhari:Ye mera mobile no. Hai mujhe phone kar dena.
( Bikhari rocks )
.
.
.
.
.
Budiya:Jab khana ban jaye ga to mein facebook pe status Laga dungi par kar aa jana.
( Budiya double rocks ]
by Pak101.com (few years ago!) / 947 views
Similar Jokes
Boy: Suit to bohot acha pehna hai.
Girl: thanks
Boy: Lipstick bhi achi hai.
Girl: thanks
Boy: Makeup bhi bohot acha hai.
Girl: thanks
Boy: Lekin achi phir bhi nahi lag rahi ho.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy:i love u
girl:so jao
boy:i will die 4 u
girl:so jao
boy:i can't live without u
girl:so jao
boy:i will send u easy load
girl:realy
boy:so jao
by Sabir shah (few years ago!)
Sardarni To Sardar:Public Ny Apko Kyu Mara?
Sardar:Darling..
Jeweller Ki Dukan The,
Meiny Sales Girl Ko Itna Pucha: Aj Tmhary
Soney Ka Rate Kya Hai??
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor “han bataye aap ko kya takleef hay?”,
mareez: so kar uthta hun to sar adhe khante tak chakrata rehta hay.
doctor “to adhe khante bad utha karein”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bus Accident
Man Crying: Mera hath kat gaya.
Bahut dard ho raha hai.
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gaya,
Fir bhi chup-chaap pada hai..!!
by Asim Raza (few years ago!)
Psychiatrist: What's your problem?
Patient: I think I'm a chicken.
Psychiatrist: How long has this been going on?
Patient: Ever since I was an egg!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baba-e-Qaum: Muhammad Ali Jinnah
Quaid-e-Millat: Liaquat Ali Khan
Madar-e-Millat: Fatima Jinnah
Aur Ab . . .
Bhabhi-e-Millat: Sania Mirza. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 admi apne dost k Ghr gya,
bell bjane pr chota sa Bacha bahr nkla.
Admi:
Beta apky Abu ghr pe hn?
Bcha:
Ji wo to bzar gye hn.
Admi:
Acha apny brray bhai ko bulao.
Bcha:
Wo to cricket khelne gya h.
Admi:
Acha tumhari Ami to ghr pe hi hongi?
Bcha:
Ji wo apni saheliyon k 7 Picnic pr gai hn.
Admi: (gussy se):
To beta aap Ghr me Q bethe ho? Aap b kahin jao.
Bcha:
“Mein B apne dost k Ghr aya hua hun”
Admi: Lakh di Lanat Tere Nikky jay tay..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan Ki Cheque Book Kho Jati Hai, Woh Sochta Hai Ki Bank Ja Kar Bank Manager Ko Bataya Jaye,
Pathan Bank Jata Hai Aur Rote Hue Bank Manager Ko Bolta Hai.
Pathan: “Sir, Meri Cheque Book Kho Gayi Hai”
Bank Manager: “Saavdhaan Ho Jaao, Koi Bhi Tumhare Cheques Par Sign Kar Sakta Hai”
Pathan: “Ohhh Sir, Main Pagal Nahi Hoon, Mene Pehle Se Hi Saare Cheques Par Sign Kiye Hue The“
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: ILY…<3
Girl: aww….spell it please :)
Boy: I’m leaving u
Bezetiii :p ;p
by Tanveer Hussain (few years ago!)