Paagal Hun Par Itna Bhi Nahi
Pathan Ki Cheque Book Kho Jati Hai, Woh Sochta Hai Ki Bank Ja Kar Bank Manager Ko Bataya Jaye,
Pathan Bank Jata Hai Aur Rote Hue Bank Manager Ko Bolta Hai.
Pathan: “Sir, Meri Cheque Book Kho Gayi Hai”
Bank Manager: “Saavdhaan Ho Jaao, Koi Bhi Tumhare Cheques Par Sign Kar Sakta Hai”
Pathan: “Ohhh Sir, Main Pagal Nahi Hoon, Mene Pehle Se Hi Saare Cheques Par Sign Kiye Hue The“
by Pak101.com (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
A FAITHFUL husband is one who.....
Always thinks of his wife while sleeping with other Women.
Rather than thinking of other women while sleeping wtih his Wife.
by Pak101.com (few years ago!)
O sms parhne wale Teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
?
?
?
Bht yad arai hai yar ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Pathan Dost Sy
Yara Pehly 30 Saal Tk Humara Koi Olad
Ni Hua.,
Dost:
To Phir Tum Ny Kya Kiya.?
Pathan Phir Yara Hum Ny
Shadi Kiya To Aulad Hua.,
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Innocence
Kid (on phone): Madam, My son will not come to school today !
.
Madam: Who are you?
.
Kid: My Papa Speaking !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
BNTA-Tere Ghr Se Hmesa Hsne Ki Awaz Ati
Hai,Khusi Ka Raaz Kya Hai?
Snta-Meri Biwi Muje Jute Marti Hai,Lag Jaye To Wo
Hasti Hai,Nhi Lge To M Hasta hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Ladka cycle pe ja raha tha
Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra
...Qareeb kuch ladkiyan khari thi
Unho ne taliyan baja k kaha Happy Birth Day 2 U
Ladka ruka aur jawab diya khali tali bajane se
kaam
Nhi chale ga,
Cake to khana hi pare ga.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!
Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai!
by Mohammad Ali (few years ago!)
GOLU-Yaar,Meri Ghadi(Watch) Kho Gayi
MOLU-Chalti Thi Kya..?
GOLU-Ha..Yaar Chalti Thi
MOLU-Tab to jarur chalkar kahi Gayi Hogi
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha k BV ko Mail kr doon.
Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.
Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.
Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lun Ga
*~~InShaLLaH~~*
by Hader Maher (few years ago!)
Sardar: Kal menu 9 aadmian ne kutia.
Pandit: Fer tu kuj nai kita?
Sardar: Mai keha himmat hy te kallay kallay aao.
Pandit: Fer.?
Sardar: Fer sarian ne wari wari kutia.
by hearthackervsgirls (few years ago!)