Shaq Bhari Nazro Se Kyu Dekhti Hai?
Office Mein Aayi Ek Nayi Secretary Ne Apne Boss Se Ek Din Puchha
Secretary: “Sir, Aap Ki Biwi Mujhe Itni Shak Bhari Nazron Se Kyun Dekhti Hai?”
Boss Ne Ek Lamba Saans Choda Aur Bola: “Kyunki Tumse Pahle Wo Meri Secretary Thi“
by Pak101.com (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
Today's Titanic's 94 Anniversary...
So Every True Lover is Requested...
In Memory of Jack & Rose...
To Put Their Mobile Into Water For 2 Minutes:-)
by bilal (few years ago!)
In a test a student left the page blank
.
And wrote at the bottom of the page
.
Dedicated To My Memory
Which at the moment Passed away"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek chor amir lok ke ghar mein chori karne gaya. Trunk pe likha tha “Trunk ko todne ki jaroorat nahi hai, 156 number press karke sahmne vala lal
batan dabao, trunk khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm baja aur police aa gayi.”
Jate jate chor us lok se bola: Aaj mera insaaniyat se vishwas uth gaya hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Baniye Ki Biwi Beemar Thi,
Light Na Hone Ki Wajah Se Baniye Ne Candle Jaladi,
Aur Bola: “Doctor Ko Bulane Ja Raha Hoon, Agar Tumhe Aisa Lage Ki Tum Nahin Bachogi To Please Yeh Candle Bujha Dena.“
by Pak101.com (few years ago!)
Larkay Wale: Hume Aisi Larki Chahiye
Jo zayada Khati-Peeti Na Ho,aur
hamesha chup rahe or shohar ki sunay.
Larki walay:
Aisi Larki To Apko ICU Me Hi Milegi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Jab Fifth Class Mein Tha To Ek Din Madam Ne Us Se Puchha
Madam: “Santa Batao, India Ka Jhanda Sab Se Pahle Kahaan Lagaya Gaya Tha?”
Santa Kaafi Sochne Aur Dimaag Pe Zor Dene Ke Baad Bola
Santa: “Mam, Dande Par“
by Pak101.com (few years ago!)
Duniya kA Sabse Bara Terrorist Hamla..
“Kisi kA mObile lo,
Phone Book & InbOx me ja k ‘Delete all’
kar dO..
Phir uska chehra dekhO
Or
thOra sa Muskura dO..:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se
tala laga hua hai !’
by Tanveer Hussain (few years ago!)
After finishing MBBS, Dr. Munna starts his practice.
He checked 1st patient's eyes, tongue & ears by torch & finallly said..
Bole To.. Torch Theek hai..
by Pak101.com (few years ago!)