Achy Dost b kabi kabi museebat

Achy Dost b kabi kabi museebat ban jaty hain
-----------------
Ake din main ghar bote dair se pahuncha
DAD: "Kahan Tha Tu????"
...
Me: "Friend ke ghar per tha.."
DAD called 10 of my friends in front of me
4 ne kaha: "Haan Uncle..... yahin par tha....."
2 ne Kaha: "Abhi just nikla he hai.....ah ra ho ga"
3 ne kaha: "Yahin hai uncle, Padh Raha hai... Phone
Du Kya????"
AUR EK NE TO HADD HE KAR DI.......
.
.
Bola: "Haan papa bolo kya hua... koi kaam hai?"

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 819 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

generation gap

1980 girls : Maa mei Jeans pehanungi
Maa : Nahin beti log kya kahengey ?
2006 girls : Maa mein mini skirt pehanungi
Maa : Pehen Le beti kuch to pehan Le!

by A. Sami (few years ago!)
Eid ki namaz aur pathan

1st Pathan 2 2nd:Eid ki namaz parhny Q nhi aya

2nd: Me araha tha k rasty mai he log namaz parhty dekhy wahin parh li.

Ajib namaz thi 1 bnda so raha tha us k pichy sb parh rahy thy or koi sjda b nhi tha.

1st:Khocha tu janaza parh k agaya hai!

2nd:Kya bat karta hai mai sab ko mbark bad b dai k agaya

by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Baar 1 chor ne apni

1 Baar 1 chor ne apni mangetar ko sone ka set dia

Mangetar ne khush ho k pucha is set ki keemat kya h?

Chor ne jawaab dia....:
Teen Saal Qaid...!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai And Professor

PROFESSOR: Gandhi Jayanti ke baray mein kya jantey ho?

MUNNA BHAI: Gandhi bahut jabardast aadmi tha, Baap. Maa Kasam, par apun ko yeh nehin malum ke yeh Jayanti kaun hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Main Sabka Baap Hon

Some 1 Wrote 2 Sardar

Agr Tum Zaheen Ho To Rs 100 Bhejo Hoshyar Ho To 200
Agr Dono Ho To 300 Bhejo

Sardar Sent Rs600 N Wrote

Oey Main Sabka Baap Hon

by Pak101.com (few years ago!)
Maa main kaise paida hua tha??

kid to his mom: Maa main
kaise
paida
hua tha??
Mom: maine ek bartan me
mitti dal
k rakh di thi kuch din baad
dekha
uss
me se tu mila..
kid does same.. after a few
days uss
bartan me ek mendak milta
hai
Kid( gusse me): man toh
karta hai
tujhe goli maardu but kya
kru
aulaad
hai tu meri !!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan

Shadi Me Khana K wqt pathan Ko Plate Nhi Mili
pathan Apni Jholi Me Khana Dalne Lga
Logon Ne Pocha Ye Kya?
pathan: dagh To Chla JaeGa Ye Wqt Phr Nhi Ayga:-

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Jee bhar k rone do aaj mujhe

Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa
k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ae RABB hamare W0 Tamam Gunaah Muaaf Farma

Ae RABB hamare W0 Tamam Gunaah Muaaf Farma.!
jinKi Wajah Sy hamari Shadi RUKI Huwi Ha :-)
(Aameen)
Note :shadi shuda Afraad “RUKI
” Nikaal K Parhen.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Deadly IQ Question

Deadly IQ Question.

Pathan to Santa: “where is abu dabi ?”

Santa: “jithy Ami Dabi,
Ody naal e zara para kr k Abu dabi”:-)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook