Abey chup baith
Bus Accident
Man Crying: Mera hath kat gaya.
Bahut dard ho raha hai.
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gaya,
Fir bhi chup-chaap pada hai..!!
by Asim Raza (few years ago!) / 1055 views
Similar Jokes
BOY:Mujhe maaf karna
Maine aapse chupaya tha k Meri Mangni ho chuki he
GIRL:Koi baat nhi
Chalo Aj mai tumhe apne BACCHO se milati hu
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Ye bata aurten aadmi ke mukable jayada
kyun hoti hain?
banta: are yaar, unki biwiyan jo nahi hoti.
Santa kangaal ho gaya toh apni biwi se kaha-
bachhon ko apni nani ke yaha chod aao aur tum apni
maa ke pas chali jao aur mein aisa karta hu apne
sasural rahne chala jata hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pandit ji ke pas ek bolne wala tota tha.
Sharma ji jab bhi pandit ji ke ghar ke samne se gujrate to
tota kahta: Aur bevkuf mote.
Sharma ji ne iski sikayat pandit ji se ki.
Pandit ji apne tote ko bahut danta aur use aisi harkat karne se mana kiya.
Agle din jab sharma ji udhar se gujre to dekha ki tota use dekh kar man hi man muskura raha hai.
Sharma ji jab use ignore kar aage badhe to tota peeche se bola: Samajh to gaye hi hoge.
by Pak101.com (few years ago!)
A Girl Was sitting on a park bench....
Funny Begger: Hi sweetheart..!
Girl angrily: How dare U call me sweeheart??
.
.
.
.
.
.
.
Begger: then What the HELL R U doing on my BED!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Car Ki Nilaami Ho Rahi Thi.
1 Lakh, 2 Lakh, 3 Lakh…..
Santa Shocked: “Iss Khataare Mein Aisa Kya Hai? Jo Itne Rate Lagg Rahe Hai?”
Seller: “Iss Ke 10 Accident Hue Hai Har Baar Sirf Biwi Hi Marti Hai, Husband Bilkul Sahi Salamat Rahta Hai”
Santa Khush Hoke: “10 Lakhhhh“
by Pak101.com (few years ago!)
ek aadmi Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye
Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Aadmi: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration
Card Hai”
Aadmi: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai
All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)
Girl's Status on facebook : 'feeling sad'
*170 comments*
Boy's Status : 'Going 2 Suicide'
*2 likes*
and
*1 Comment* which reads "Dude Who's gonna use your bike now
by Pak101.com (few years ago!)
aik sardar ko uska sasur jute mar raha tha
Admi: Q mar rahe ho?
Sasur: Maine ise Hospital se SMS kiya,Tum Bap Ban Gye Ho Sale Ne Usko Bhi Dosto ko forwrd kar Diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Shaikh ko current laga begum ne pocha kuch hua to nai?
Shaikh ne kaha mujhe kuch nai huwa bahir ja kar dekho units ktne gire hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?”
Millionaire: “I owe everything to my wife.”
Interviewer: “Wow, she must be some woman.
Interviewer: “What were you before you married her?”
Millionaire: “A Billionaire”
by Abdul Hannan (few years ago!)