1 Murgi ne india pakistan
1 Murgi ne india pakistan border par 1 Anda diya.
Dono desh
1 ande k liye larrne lage,
Faisla hua jo dusre desh ki zyada ladkiyo ko kiss karega anda uska hoga,
Indians ne 20,000 pakistani Ladkiyo ko kiss kiya,
Pakistani excited ho kar bole:= Ab humari bari hai.
Indians:= Chhoro yaar Anda tum hi rakh lo
by Pak101.com (few years ago!) / 1035 views
Similar Jokes
GOLU-Tum to kaha Rahe The Ki Mai cement ki factory
Banauga to abhi tak banaya nai
MOLU-Kya karu Factory banay k liyae Cement hi
nahi mil raha
by Pak101.com (few years ago!)
JESI KRNI WESI BHARNI)
Us ne mere mobile se meri girl friend ka nmbr nikal lya
Faraz
Aur aaj kal wo apni he Behan sy batein kr k khush hota hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:tumare pen me ink nai hai kia
girl:andhe hu likh tu raha hai
pathan:chalu apna number likh k dekhao
by Sabir shah (few years ago!)
Santa:
Train Me Neend Nahi Aayi
Upar Ki Seat Thi Bahut Garmi Thi
Banta:Toh Exchange Karna Tha Na
Santa:Kisse Karta?
Niche Seat Pe Koi Nahi Tha Hi Nahi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
"Mun mai pani ana"
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia
by Jawad Ali Abbasi (few years ago!)
ramesh: tum mujhe meri shadi me akela mat chodna. suresh: nahi chodunga main tumhe akela musibat mein kaise chod sakta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy and girl went on a Date
.
Baap ki call ayi: Beta kahan ho?
Beta: Practical kar raha hon
Baap: Dehan se practical karna kahin Exam se pahly na result aa jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Technology Has Its Own Limitations
Google May B D Most Powerful Search Engine
But It Can’t Search N Locate
D Chappal I Lost At Masjid Last Friday!
Ki Faida
by nadeem (few years ago!)
An engineering girl and guy went to a restaurant.
The guy wanted to ask for the menu,but he forgot wht it was called.So he acted damn cool and said....
"Waiter,SYLLABUS plz......."
by Pak101.com (few years ago!)
Pati-Patni Juice Corner Par Gaye.
Pati Ne Ek Banana Milk Shake,
Aur Patni Ne Do Orange Juice Liye.
Payment Ke Time Waiter Ne Maalik Ko Aawaj Di.
Waiter: “Bhaiya Ka 1 Kela Aur Bhabhi Ke 2 Santre Kaat Lo“
by Pak101.com (few years ago!)