Suit to bohot acha
Boy: Suit to bohot acha pehna hai.
Girl: thanks
Boy: Lipstick bhi achi hai.
Girl: thanks
Boy: Makeup bhi bohot acha hai.
Girl: thanks
Boy: Lekin achi phir bhi nahi lag rahi ho.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 984 views
Similar Jokes
Father: Anjali Ko Dekho, 1st Division Se Pass Hui Hai.
Bhavesh:Haan,Use Dekhta Raha Tab Hi To Main Fail Ho Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Why are doctor's prescriptions impossible to read?
Bcoz They All have an excLusive msg onLy for the Chemist:
"Mene Patient ko Loot Liya, ab Teri baari" ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
One day evening a Sardarji starts from office to home with pushing his scooter manually. He met his friend on the way…
Friend : Why are you pushing your scooter manually?
Sardarji : I forgot to bring the scooter key from my home.
Friend : Is it! then, how did you come to office from home in the morning?
Sardarji : I was pushing my scooter from home to office also in the morning.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kanjoos ask to Taxi Driver: Abdullah Shah Ghazi k mazaar jao gay?
Taxi Driver: Han jaon ga.
Kanjoos ne jaib se bag nikala or kaha: Wapsi main langar lete aana.
by Pak101.com (few years ago!)
A man to Santa:
Your friend is kissing your wife in your home.
Santa rushes home and came back withi half an hour and slapped the man and said: “He’s not my friend.”
by Pak101.com (few years ago!)
girl TO pathan;tum din mein kitni bar shave kartey hu?
pathan;din mein 70 ,80 baar...
GIRL:tum pagal hu?
PATHAN:kocha!hum nai hain....
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife: Please bike itni taze na chalao mujhey bahut
dar lag raha hai.
Sardar: Agar tumhe bhi daar lag raha hai to meri
tarah ankhein band karlo!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Keh Do Un ParhNe WaLo Se,
Kabhi Hum Bhi ParHa Krte Thay,
Jitna SyLLabus Parh Kr Wo Top Krte hain,
Utna To Hum Choice Mein CH0R DIA KARTAY THAY. ;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek pathan ko school main techear ne kaha:
Translet into english
(Ham Sab Umeed Se Hain)
Pathan:
We are all Pregnant.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Sardar jungle main gya…
us ny 1 shair(Lion) Ko apne traf
aate daikha.
Wo foran late gya
OR
Apni saans Rok lee.Shair us k paas
gya.
Aur Bry pyaar sy us k sir pr haath
phaira r kha…..
.
.
.
.
.
.
.
.
“Mere putar aa kam reech(bear)naal
kre
mere naal ni..”
by hearthackervsgirls (few years ago!)