Line Maarne Kay Tareeqy

Line Maarne Kay Tareeqy

For Both Boys and Girls

Line Maarne K bohat Se Tareeqy Hein
... Jin main Say 3 important Mandarja zail Hein
.
.
.
.
.
.
.
.
1. Pencil Se.;)
2. Pen Se.,;-)
3. Marker Se;-)

by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pagal Dentist Se

Pagal Dentist Se:

Kia Dard K Baghair Daant Nikaal Letey Ho?

Dr: Nahi.

Pagal: Me To Nikal Leta Hun.

Dr: Wo Kese?

Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee…..:-p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Netaji Ne Ek Bacche Ko Bhiksha

Netaji Ne Ek Bacche Ko Bhiksha Maangte Hue
Dekha, Netaji Unke Paas gaye Aur Samjhaya, Beta
Tumhe School Main Hona Chaiye Tum Yahan Kya Kar
rahe Ho.Baccha Bola School Gaya Tha Par Wahan 1
Rs Bhi Bheek nahi Mili.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tell The Name Of Any Microsoft Product

Teacher:
Tell the name of Any Microsoft Product?
Sam:
MS Excel
John:
MS Word
Matt:
MS PowerPoint
Sardar After Thinking a lot:
.
.
.
.
.
“MS Dhoni”.

by Razzi (few years ago!)
Pathan Marte Wqt Doctor Se

Pathan Marte Wqt Doctor Se:

Doctor Sahb Hm Apna Dimagh Donate Krna Chahta Hai.

Doctor:
Aap Aaram Se Mar Jaein Agr Hoga To Hm Nikaal Lein Ge :-)

by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN: Hm Paani Q Peete hain

PATHAN: Hm Paani Q Peete hain??

Sardar: Nhi pata.

PATHAN:

BewaqoOoOff Hm Paani is liye Pete hain,

Q k hum Paani ko Kha nhi sakte

by Pak101.com (few years ago!)
Are U Bandr

U r BANDR!
.
.
.Bandr means

B=beautiful
A=atractive
N=naughty
D=Decent
A=adorable
R=romantc

Hon vekh kida khush pia onda a Bandr na hovey te!

by Mazhar Khan (few years ago!)
3 Rupees nd 500 msg

Larkay wale:
Aap ki beti kuch karti hai?
Larki ki amma…
Haan jii
MASHAALLAH
Rozana 3 rupee mai 500 sms krti hai..A.M.A

by Abdul Sami (few years ago!)
Girl vs boy .

Boy:i love u
girl:so jao
boy:i will die 4 u
girl:so jao
boy:i can't live without u
girl:so jao
boy:i will send u easy load
girl:realy
boy:so jao

by Sabir shah (few years ago!)
Santa- muje zehar dena

Santa- muje zehar dena
Chemist- pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa-apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist- bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.

by Pak101.com (few years ago!)
leave me alone

I am looking for a bank

which can perform two things

for me

Give me a loan, and

then leave me alone

by @irha@ (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook