Line Maarne Kay Tareeqy
Line Maarne Kay Tareeqy
For Both Boys and Girls
Line Maarne K bohat Se Tareeqy Hein
... Jin main Say 3 important Mandarja zail Hein
.
.
.
.
.
.
.
.
1. Pencil Se.;)
2. Pen Se.,;-)
3. Marker Se;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Pagal Dentist Se:
Kia Dard K Baghair Daant Nikaal Letey Ho?
Dr: Nahi.
Pagal: Me To Nikal Leta Hun.
Dr: Wo Kese?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee…..:-p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Netaji Ne Ek Bacche Ko Bhiksha Maangte Hue
Dekha, Netaji Unke Paas gaye Aur Samjhaya, Beta
Tumhe School Main Hona Chaiye Tum Yahan Kya Kar
rahe Ho.Baccha Bola School Gaya Tha Par Wahan 1
Rs Bhi Bheek nahi Mili.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
Tell the name of Any Microsoft Product?
Sam:
MS Excel
John:
MS Word
Matt:
MS PowerPoint
Sardar After Thinking a lot:
.
.
.
.
.
“MS Dhoni”.
by Razzi (few years ago!)
Pathan Marte Wqt Doctor Se:
Doctor Sahb Hm Apna Dimagh Donate Krna Chahta Hai.
Doctor:
Aap Aaram Se Mar Jaein Agr Hoga To Hm Nikaal Lein Ge :-)
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN: Hm Paani Q Peete hain??
Sardar: Nhi pata.
PATHAN:
BewaqoOoOff Hm Paani is liye Pete hain,
Q k hum Paani ko Kha nhi sakte
by Pak101.com (few years ago!)
U r BANDR!
.
.
.Bandr means
B=beautiful
A=atractive
N=naughty
D=Decent
A=adorable
R=romantc
Hon vekh kida khush pia onda a Bandr na hovey te!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Larkay wale:
Aap ki beti kuch karti hai?
Larki ki amma…
Haan jii
MASHAALLAH
Rozana 3 rupee mai 500 sms krti hai..A.M.A
by Abdul Sami (few years ago!)
Boy:i love u
girl:so jao
boy:i will die 4 u
girl:so jao
boy:i can't live without u
girl:so jao
boy:i will send u easy load
girl:realy
boy:so jao
by Sabir shah (few years ago!)
Santa- muje zehar dena
Chemist- pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa-apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist- bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.
by Pak101.com (few years ago!)
I am looking for a bank
which can perform two things
for me
Give me a loan, and
then leave me alone
by @irha@ (few years ago!)