Psychiatrist: What's your problem?

Psychiatrist: What's your problem?

Patient: I think I'm a chicken.

Psychiatrist: How long has this been going on?

Patient: Ever since I was an egg!

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 890 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek conductor ki shadi ho rahi thi

Ek conductor ki shadi ho rahi thi
Mehman khushi khushi dono per phool barsa rahe the

Jab dulhan phero ke waqt uske pas aaker baithi, to weh bola

Thoda paas hoker baitho, ek swari aur baith sakti hai

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Chemist Shop Par Gaya

Santa Chemist Shop Par Gaya Aur Dukandar Se Bola

Santa: “Mujhe Apne 4 Saal Ke Bete Ke Liye Vitamins Chahiye?”

Dukandar: “Sir Konsa, Vitamin A, B Or C?”

Santa: “Abe Koi Sa Bhi De De, Usko Abhi ABC Nahi Aati“

by Pak101.com (few years ago!)
Mera Beta Cricketer Banega

Santa Cricket Khel Kar Aaya, Daddy Ne Puchha.

Daddy: “Kitne Runs Banaye?”

Santa: “Bas Papa, Double Century Hone Mein 199 Runs Baaki Thhe, Ke Mein Out Ho Gaya“

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor:Bache Ko Paani Dene

Doctor:Bache Ko Paani Dene Se Pehle Ubaal Dena
Chahiye,
Sardar:Woh To Thek Hai Par Ubaalne Se Bacha Mar
To Nhi Jaayega….

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ullu aur shohar main kya Farq hota hai?

Ullu aur shohar main kya Farq hota hai?

Shohar ko asani se Ullu banaya ja sakta hai…

jabki, Ullu itna ullu bhi nahi hota ke Shohar ban jaye!!

by Pak101.com (few years ago!)
She is kidding

She is kidding

.

.


,

this Question was asked from
Meera 2 translate it in urdu
.

.

,

Meera Answers


,



Wo Bachay de rahi hai :-D :-P

by Mazhar Khan (few years ago!)
2 Cheeje kismat walo ko

2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?

Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?

Sardar :Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega

by Tanveer Hussain (few years ago!)
wHICH COMPUTER DO U HAVE

Girl: Which computer do u have?
Boy: I have a computer with intel core i7
processor at 3.3 ghz, windows 7, 64 bit, 8gb ram
& nvidia gtx 560 graphics card.

Boy: which computer do YOU have???
Girl: A PINK ONE !!

What to say now. :P'

by Abdul Sami (few years ago!)
kal raat 3 ghante English Picture

SANTA: kal raat 3 ghante English Picture ki CD dekhi, na kuch dikhaai diya na awaz ayi

FRIEND:Movie ka nam kya tha?
SANTA:"PLEASE INSERT THE DISC"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook