u never asked that do u love me
Double Insult :P
Girl: do u like me ?
Boy: No !!!
.
(girl got sad)
Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.
Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*
Boy: No !!! :P :P ‘
hahahahha.. akheer e ho gai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 945 views
Similar Jokes
The best shair written on A rickshaw!
Ferrari ka Baap, Nissan ka Nana…
Yeh rickshaw chala raha hai pathan deewana
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladaki people ne phenkehuye nimbu apane hole me zel rahi thi. people ne poocha.... people: tum ye kam America me karogi to bahoot paisa milega Ladaki: meri maa already america me hai wo tarbo ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa : O Banno Car ki speed itani kyo badha di..?
Biwi : Oji Car ki break fail ho gayi hai, accident ho
jaye iske pehele ghar pahunch jaate hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Aadmi Mandir Mein Bhagwan Ke Samne Jakar Bola.
Tune Bachpana Diya Cheen Liya,
Jawani Di Cheen Li,
Paisa Diya Wapas Le Liya,
Ab Ye Biwi Di Hai
.
.
.
To De Kar Bhool Gaya Kya…
by Pak101.com (few years ago!)
Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?
Sardar :Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega
by Pak101.com (few years ago!)
Eik bachay ke ghar guests aa gaye.
Maa ne kaha: beta, mehmaanon ke liye kuch le kar aao.
Bachay miyan bhage bhage gaye.
Aur mehmaanon ke liye “Rikshaw” le aaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PUPIL: Teacher, it's the last day of school. This is the day I've been dreaming about for a long time.
TEACHER: I know You did a lot of that dreaming in class.
by Pak101.com (few years ago!)
Chota baby- mummy raat ko jab me susu karne gaya to bathroom
Ki light jal gayi,
Mummy- haramjade tu aaj fir freeze me susu kar aaya…!!
by Pak101.com (few years ago!)
Black Husband: If I die, will you remarry?
Black Wife: No! I'll stay with my sister. But if I die will you remarry?
Black Husband: No, I'll also stay with your sister.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA:maine apni beti ka shaadi sirf 1500rs mein kiya.
BANTA:woh kaise?
SANTA:maine use 1500 ka ek mobile dilaaya. usne love marriage karliy
by Mazhar Khan (few years ago!)