Wife and INSULT

INSULT AND WIFE ARE SAME!!

we like it only when , it's of others :D

by Zaid Mughal (few years ago!) / 919 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dawaa Ka Bottle

Doctor: Is dawaa ko ek hafte main poora karo aur baad main aake milo.

Patient: Theek hai doctor.
(ek hafte ke baad)

Doctor: Dawaa khatam huaa kya?

Patient: Nahi doctor.
Doctor: Kyu nahi?

Patient: Usme likhaa thaa ke, bottle ko hamesha bandh rakhe.

by Pak101.com (few years ago!)
Sache dil se dua

Lady Teacher:Agar sache dil se God se dua ki jaye to woh puri hoti hai..
.
.
.
Pappu: Rehne do madam Agar aisa hota to Aaj aap waha nahi,
.
.
.
.
meri Bahon me hoti… ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Papetta

Police wala : oye tu PAPPITA bechan wali nu KISS
kyo kitta ?
Santa : HAJOOR ohi bar bar chilla rahi c
PAPI ta le lo
PAPI ta le lo

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Oye banta machli khayega?

Santa: oye banta machli khayega?
Banta:nahi yaar usme kaante hote hain.

Santa: oye chadd yaar, chappal pahen k kha lena.

by Pak101.com (few years ago!)
When a Girl Accepts Your Friend Request...

When a Girl Accepts Your Friend Request
it means she accepted Your "Friendship" Not Your "Proposal"..
When a Girl sends you a Friend Request
it means She wants to be your Friend not Your Girlfriend.
When She Tag you
it means she wants to share her Thoughts with You
'n not that She's Lost in Your Thoughts..
When she comments on Your status
it means She's just being Social 'n not Flirting..
When She Like Your comment
it means She like Your Comment not You. !

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya

Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;-

by Pak101.com (few years ago!)
veena ke baari

Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,
Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa
Ab
VEENA Ki Baari Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sholay ki team

sholay.ki team ne ipl me hissa liya gabber k bowlers ne 20 over me 350 run diye &usme extras 200 run diye.

batao kyu?
q ki wicket keeper thakur tha

by Pak101.com (few years ago!)
PIA Air Hostess Passenger se

PIA Air Hostess Passenger se:

Aap Khana Khaeyn gayn??

.

Passenger: Choices kia kia hain???

.

....

.

.

.

.

.

.

.

Air Hostess: YES or NO-

by Pak101.com (few years ago!)
Amitabh Bachaan In Kaun Banega

Imagine: Amitabh Bachaan In Kaun Banega Crorepati:Who Is The Chief Minister Of Gujraat A) Laloo Prasad Yadav B) Nitish Kumar C) Mayawati D) Narendra Modi

Sonia Gandhi: Narendra modi.

Amitabh Bachaan: Lock Kar Diya jaaye???

Sonia Gandhi: Lock kar Diya To main Apako 2 Crore Doongi.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook