Dawaa Ka Bottle
Doctor: Is dawaa ko ek hafte main poora karo aur baad main aake milo.
Patient: Theek hai doctor.
(ek hafte ke baad)
Doctor: Dawaa khatam huaa kya?
Patient: Nahi doctor.
Doctor: Kyu nahi?
Patient: Usme likhaa thaa ke, bottle ko hamesha bandh rakhe.
by Pak101.com (few years ago!) / 838 views
Similar Jokes
Sardar ki maut bijli girnay say hui
par uski laash muskuratay hue mili
baghwan ne pucha aisa kyun?
toh sardar bola “mai nu laga koi photo khinch raiya
ae”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
in computer exam...
.
Examiner:"What is Microsoft Excel?"
.
Santa:"It is a new brand of Surf Excel to clean the computer!"
by Pak101.com (few years ago!)
Ktne Ghuroor Main Hai Wo Mjhay Tanha Chor K
“Faraz”
Unhain Maloom Nahi Mery Pas Or B lash pash larkio K Number Hain
(,”)/
/) ( Ja garak hoja
,/¡_ sali tm
by Abdul Hannan (few years ago!)
Lecture ke darmiyan 1 Larka Uth kar chala gia
Teacher: Yai kion uth kar chala gia?
.
Students: Sir es ko neend mai chalny ke aadat hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Aadami Kabar pe Baitha tha
Musafir ne Pucha Darr Nahi Lagata?
aadmi-darne ki kya baat hai?
andar Garmi lag rahi to thodi der bhar aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sharabi sharab se tang aa gaya aur khali botlain tornay laga
Ek tori
Teri waja se meri nokri chali gai
Doosri tori
Teri waja se mera ghar tabah hua
Teesri tori
Teri waja se mujhy BV chor k chali gai
4th uthayi to wo bhari hui thi
Usay rakh k bola
TU SIDE TE reh tera koi kasor nae
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Delhi se Meerut ja raha hota hai
Suddenly Santa bolta hai: Jaldi chalao, fast nahi to
hame kachhe raste se jana parega
Driver: Kyon
Santa: are bewkoof padha nahi, Ye sarak to
Haridwar jaane wali hai, pata nahi kabh chali jaye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi Me Khana K wqt pathan Ko
Plate Nhi Mili
pathan Apni Jholi Me Khana Dalne
Lga
Logon Ne Pocha Ye Kya?
pathan: dagh To Chla JaeGa Ye Wqt
Phr Nhi Ayga:-)
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Do u know y boys go 2 college?????????becoz it says..... C-come , O-on , L-lets , L-love , E-each , G-girl , E-equally.......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha, uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha: Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah se vibration mode per hain.
by Pak101.com (few years ago!)