1 Sharabi sharab se tang aa gaya

1 Sharabi sharab se tang aa gaya aur khali botlain tornay laga
Ek tori
Teri waja se meri nokri chali gai
Doosri tori
Teri waja se mera ghar tabah hua
Teesri tori
Teri waja se mujhy BV chor k chali gai
4th uthayi to wo bhari hui thi
Usay rakh k bola
TU SIDE TE reh tera koi kasor nae

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 908 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Checkup ke bad doctor

Checkup ke bad doctor-Tumhe khaste waqt sabse jayada taklif kab hoti hai

Marij-jab pados ka kutta meri khasi ka jawab dene lagta hai

by Pak101.com (few years ago!)
ek pathan shadi ki raat ko bhaut preshan

ek pathan shadi ki raat ko bhaut preshan huwa ke apni biwi se kiya bolun?

Akhir woh bola

kiya aap ke ghar walon ko pata haiy ke aap yahan mere sath ho

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shopping Ke Naam Pe Aurte Andhi Ho Jati Hai

Ek Aurat Apne Pati Ke Sath Bazaar Mein Ja Rahi Thi
Tabhi Usne Ek Sign Board

Dekha, Jis Par Likha Tha.
Banarasi Saree 10 Rupaye,
Nylon Saree 8 Rupaye,
Cotton Saree 5 Rupaye,
Aurat Dekh Ke Khusi Se Pati Se

Boli: “Mujhe 500 Rupaye Do, Main 50 Saree Kharidoongi”

Pati Mathe Pe Haath Marta Hua Bola: “Oye Soordas Ki Maa, Laundry Ki Dukan Hai Wo

by Pak101.com (few years ago!)
Larkiyan Aik Dusrey K0

Larkiyan Aik Dusrey K0 Gift Deti Hein Like:

Perfume , Earringz , Suitz , Fl0werz , Ch0c0latez!!

Aur Larkey?
...
.
.
.
.

Ye Le Bachi Ka Number Kya Yaad Karega:P

Par Saaley Mera Naam Nahin Aana Chahye Bus :

by Pak101.com (few years ago!)
bhai behen bichadne ka kya

bhai behen bichadne ka kya hua anjaam ??

Dnt say wah wah Plz feel the pain ... (o_O )

bhai behen bichadne ka kya hua anjam ??

MUNNA bana MBBS aur MUNNI hui badnaam

by Pak101.com (few years ago!)
pathan

Ek Pathan ki Chappal kisi ne Chura li,

Woh Seedha Qabristan Pohancha Aur Wahan Baith kar Kehne laga:


Chor ko Kaha Dhonda Jaye 1 na 1 Din to Yahan Aayega na.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Sardar Ghar par movie daikh raha tha,

1 Sardar Ghar par movie daikh raha tha,

Achank zor zor chiLLane laga: Oey, Ooye KHOTIYA, Signature na karin Na

Oy Oy Na Ooe Oye na karin KANJRA…

Kamre me achanak BV aai to apne shohar ki ye aawazen sun kar boli:

kon c FiLam vaikh raey Oo g?

Sardar: Apni shadi di.:

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar

A Sardar was celebrating the birthday of his son after 6 months
People asked: Sardar Ji log tu 1 saal baad birthday manaty hain, owr ap 6 maheny baad..?
.
Sardar: O jee, hamary han semester system hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Hakomat waleyo jaan deyo

HAKOMAT waleyo jaan deyo
Menu FaceBook chalan deyo

Facebook di bachi munh pher na le.
Koi hor mundda Onnu gheir na le.

Garmi naal hun saaah ny sukde.
Tuadi pain de viyaah nai mukde.

Mobile di battery mukki payi a.
Paani wali tanky sukki payi a.

Toilet vich v jaa nai sakde.
Tishu naal kam chala nai sakde.

Ki ki apne dukhre dasiye.
Pal vich roiye pal vich hasiye.

O baaz v aa jao HARAM DEYO.
Thori jayi bijli te aan deyo..!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Dhadkan Dil Ki Ruk Jati Hai

Dhadkan dil ki ruk jati hai,
Sanse aksar tham jati hai,

Bahut buri halat hoti hai yaaro,
Jab Girlfriend se shadi karne ki naubat aati hai..!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook